Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@06:45:03 GMT

نیمه پر لیوان را ببینیم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۳۰۰۱

نیمه پر لیوان را ببینیم

به تازگی بعد از مراجعه به قصابی و دیدن قیمت گوشت به این نتیجه رسیدم که چقدر کار زشتی است حیوانات بیگناه را می کشیم.

به گزارش ایمنا، آقای خطشه ای در جدیدترین افاضات خود گفته است: به تازگی بعد از مراجعه به قصابی و دیدن قیمت گوشت به این نتیجه رسیدم که چقدر کار زشتی است حیوانات بیگناه را می‌کشیم. تصمیم گرفتم گیاه خوار بشوم اما بعد از رفتن به میوه فروشی و دیدن قیمت‌ها نظرم درباره گیاه خواری هم عوض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی با توجه به اینکه همیشه باید نیمه پر لیوان را دید، باید…صبر کنید… خب، خیلی تلاش کردم نیمه پر لیوان را ببینم ولی متاسفانه…آهان… باید از مسئولین عزیز تشکر کنم که بین گوشت و سبزیجات و حبوبات و سایر مواد خوراکی هیچ گونه تبعیضی قائل نیستند و رونق اقتصادی به طور یکسان اعمال می‌شود.

هفتاد و ششمین شماره هفته نامه طنز خطشه را می‌توانید از اینجا بخوانید.

کد خبر 430547

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطشه گوشت قرمز قیمت گوشت سبزیجات ميوه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر از افزایش تولید گوشت قرمز و مرغ در استان خبر داد و گفت: با افزایش تولید گوشت دام و طیور قیمت این محصولات در استان بوشهر کاهشی شده است. - اخبار استانها -

مرتضی بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه قیمت محصولات پروتئینی در استان روند کاهشی گرفته است، اظهار داشت: تولید گوشت مرغ در سال 1402 به بیش از 39 هزار تن رسید.

وی با اشاره به جوجه‌ریزی 1.7 میلیون قطعه در واحدهای مرغداری استان بوشهر گفت: در فروردین ماه امسال عملیات جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان به میزان یک‌میلیون و 740 هزار قطعه جوجه انجام شده که تا اواخر اردیبهشت تولیدات آن وارد بازار می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر ظرفیت مرغداری‌های استان را 7 میلیون قطعه جوجه دانست و بیان کرد: در استان بوشهر 218 واحد مرغداری فعال است که بر اساس برنامه زمان‌بندی در تولید گوشت مرغ فعالیت می‌کنند.

بحرانی از افتتاح کشتارگاه دام بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کشتارگاه بزرگ و مهم استان بوشهر مراحل ساخت آن رو به پایان است که پیش‌بینی می‌شود تا 2 ماه آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی از کاهشی شدن قیمت گوشت مرغ و قرمز در استان خبر داد و اضافه کرد: با افزایش تولید گوشت دام و طیور قیمت این ‌محصولات در استان بوشهر کاهشی شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر افزایش سطح کشت گلخانه‌ها را از برنامه‌های مهم امسال دانست و اضافه کرد: استان بوشهر در تولید محصولات کشاورزی ظرفیت بالایی دارد و با افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ها تولید محصولات افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • قیمت گوشت مرغ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چه عسل هایی برای فصل گرم مناسب است؟ + چند شربت عالی
  • قیمت گوشت گوسفندی امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳