Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با جانباز گرانقدر غلامرضا فرحزادی جانباز عمليات کربلای پنج دیدار کرد. تاریخ انتشار: 13:43 - 05 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۱۳۷

خبرگزاری میزان- ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز و در هفته گرامیداشت قوه قضاییه در منزل جانباز گرانقدر دفاع مقدس، غلامرضا فرحزادی که در عملیات کربلای ۵ شلمچه به فیض جانبازی نائل شده بود، حاضر و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداییان در این دیدار با تسلیت شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفایش، گفت: آیت الله رییسی تأکید داشتند، مسئولان قضایی در این هفته، به تعدادی از دوستان و عزیزان در خانواده ایثارگران و شهدا سرکشی کنند و از زحمات آن‌ها قدردانی و تشکر داشته باشند.

وی عنوان کرد:  پاسدار واقعی انقلاب اسلامی جانبازان، شهدا و ایثارگران هستند و این عزیزان بودند که انقلاب را با خون خود به پیروزی رسانده و از آن حفاظت کردند و آن را به دست ما رساندند؛ ما میراث دار خانواده‌های ایثارگران هستیم؛ لذا وظیفه دانستیم خدمت برسیم و از شما و خانواده محترمتان قدردانی و تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: دیدار مسئولان عالی دستگاه قضا با پیشگامان تحول در پنجمین روز هفته قوه قضاییه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس سازمان ثبت اسناد خداییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیندهای طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضاها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال ۱۴۰۲ شاهد ۶۴ هزار و ۸۳۲ امضا و پرداخت الکترونیک برای تأسیس شرکت‌ها و ۳۵۲ هزار و ۲۷۵ امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکز ثبت شرکت‌ها، ۴۱۷ هزار و ۱۰۳ فقره کاهش داشت.

کد خبر 6086271

دیگر خبرها

  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح