Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، 2 قاتل مسلحی که در فروردین ماه سال جاری با شلیک سلاح شکاری و با انگیزه انتقام جویی، جوانی 25 ساله را در شهر زاهدان به قتل رسانده دستگیر شد.

دستگیری 2 قاتل فراری در زاهدان

با تلاش و پیگیری شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان ، 2 قاتل مسلحی که در فروردین ماه سال جاری با شلیک سلاح شکاری و با انگیزه انتقام جویی، جوانی 25 ساله را در شهر زاهدان به قتل رسانده و متواری شده بودند شناسایی و پس از مدتی  فرار دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی پرونده یک قبضه سلاح شکاری استفاده شده در این جنایت کشف شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری قتل پلیس فرار جنایت اخبار حوادث جوان انتقام بازداشت قاتل فراری ماه حوادث زاهدان اخبار سیستان و بلوچستان فیلم عکس دختر فضای مجازی ایران تهران ویدیو رسانه جوان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین

سرهنگ سیدقاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، ادامه داد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند