Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه استانی ستاد کروناویروس، اظهارداشت: دو تست حرفه‌ای از جمله تست سرپایی و پادتن در استان زنجان به صورت پایلوت اجرایی می‌شود اما باید مردم هم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: عده‌ای از افراد جامعه در معابر و خیابان‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاضر می‌شوند یا برخی‌ها قاچاقی مراسم برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: باید مراسم‌های عروسی و عزا مدیریت شود و نباید برگزاری چنین مراسم‌هایی عاملی برای افزایش بیماران شده و کادر بیمارستانی را درگیر کند.

استاندار زنجان افزود: کسانی که در خیابان برای عروسی مانور می‌دهند به شدت از سوی نیروی انتظامی برخورد می‌شود، چرا که سلامتی مردم شوخی بردار نیست.

حقیقی بر ضرورت جلوگیری از ورود مردم سایر استان‌ها به زنجان تاکید کرد و گفت: با دست خودمان خانواده خود را آلوده می‌کنیم.

وی برضرورت رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و گفت : تعلل از سوی هر مدیری را نمی‌پذیرم و برخورد میکنم.

این مسئول افزود: از عملکرد شهرستان‌های طارم، خرم‌دره و خدابنده به هیچ وجه راضی نیستم و با هر مدیر کم کاری برخورد می‌کنم.

استاندار زنجان افزود: هر مدیر بیمه‌ای که با استان همکاری نکند عدم توانایی خود را اعلام کرده و استان را ترک کنند.

حقیقی بیان داشت: در شرایط عادی قرار نداریم و باید مصوبات ستاد کرونای استان مو به مو اجرایی شود و هیچ کس نباید برای اجرا اما و اگر بیاوردند.

وی گفت: محدودیت‌های جدید برای کنترل بیماری کرونا اعمال می‌شود و هیچ مدیرکلی حق کارشکنی ندارد.

معاون سیاسی -امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲۱ شهریور ماه امسال، اظهارداشت: فرمانداران از اکنون پروتکل‌های بهداشتی را نوشته و به استان ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه این جلسه، با تبریک هفته کرامت، اظهارداشت: بحث اجرای پروتکل‌های بهداشتی نباید فقط در استفاده از ماسک و ضدعفونی خلاصه شود.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی برضرورت رعایت فاصله اجتماعی تاکید کرد و گفت: شرعا هر کس در جامعه باید خود مراقبتی کرده و دیگران را آلوده نکند.

 وی گفت: باید رفتارها در برابر ویروس کرونا عوض شده و  تذکرات لازم به مردم ارائه  شود تا با ایجاد حساسیت‌ها خود مراقبتی افزایش یابد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور