Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت: داور آمده بود با اخراج کردن کاری کند تا استقلال را در همین جایی که هست نگه دارند و اجازه ندهند بالاتر بیاید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:

شرایط طوری بود که بازی کردن در این آب و هوا و با این وضعیت شیوع بیماری مشکل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال خوب شروع کرد، اما تصمیماتی که در زمین گرفته می‌شود، دست تیم و کادر فنی را می‌بندد. کارت‌هایی که باید به بازیکنان فولاد داده می‌شد، داده نشد و برعکس ۲ بازیکن استقلال اخراج شدند.

علیرضا اکبرپور در مورد اخراج علی کریمی در نیمه اول تصریح کرد:

اول بازیکن حریف روی کریمی خطا کرد. اگر به او کارت قرمز داده، بازیکن حریف هم باید کارت زرد می‌گرفت. قبل از کریمی هم خطایی روی قائدی انجام شد که بازیکن حریف باید کارت زرد می‌گرفت. کارت دومی که به غلامی داده شد اصلا خطا نبود. داور توجیه شده بود که فقط به بازیکنان استقلال کارت بدهد و باید سؤال کرد که چرا فقط به استقلال کارت می‌داد؟ به نظر می‌رسید که داور آمده بود با اخراج کردن کاری کند تا استقلال را در همین جایی که هست نگه دارند و اجازه ندهند بالاتر بیاید.

علیرضا اکبرپور افزود:

داور کل تیم را عصبی کرده بود. کارت قرمزی که به کریمی داد باید بررسی شود. به نظرم اگر داور خطا‌های آن‌ها را هم کارت می‌داد چنین شرایطی به وجود نمی‌آمد. گروه داوری تیم استقلال را عصبانی کرد و کاری کردند که این تیم به سمتی برود که خطا کند و کارت بگیرد.

پیشکسوت استقلال در مورد کیفیت فنی استقلال تصریح کرد:

در یک بازی تحت فشار با وجود گرما، تعطیلات زیاد و نبود بازیکنان، وقتی شما ۲ بازیکنان‌تان را هم از دست می‌دهید تیم نمی‌تواند آنچه را باید در زمین پیاده کند، انجام بدهد. استقلال در ۲۰ دقیقه اول خوب بازی می‌کرد، اما شرایط برای این تیم به طور طبیعی پیش نرفت. جو را عوض کردند تا تیم عصبانی شود و به سمت کارت گرفتن برود. وقتی تیم با شرایط خاص به اهواز رفته و این شهر هم در وضعیت قرمز قرار دارد، فشار و استرس بیشتری روی بازیکنان و مربیان ایجاد می‌شود.

علیرضا اکبرپور در مورد اخراج کریمی به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی و با تجربه در نیمه اول، تصریح کرد:

او بازیکن بزرگی است، نمی‌گویم اشتباه نکرد، اما بازیکنان تحت فشار هستند که این اتفاقات می‌افتد. در فوتبال باید عدالت رعایت شود. حق علی کریمی بوده که کارت قرمز بگیرد، اما باید به بازیکن حریف هم کارت زرد داده می‌شد. استقلال ۲ موقعیت خطرناک داشت که روی بازیکنان این تیم خطا شد. چرا داور به آن‌ها کارت نداد؟ جلوی چشم داور بازیکن به کریمی آویزان شده و حق او کارت زرد بود، اما داور کارت نداد.

علیرضا اکبرپور در مورد مصدومیت ۲ بازیکن استقلال و اینکه به نظر می‌رسد در مسابقات آینده این مسائل بیشتر شود، گفت:

صددرصد در بازی‌های بعدی مصدوم می‌دهند. بازیکنان آماده نبودند و نمی‌توانند در شرایط مسابقه خوب کار کنند. آن‌ها چندین ماه در خانه بودند و حالا می‌خواهند با مدتی تمرین تحت فشار، بازی کنند و این مسئله باعث مصدومیت می‌شود. خیلی از بازیکنان فدای این جام خواهند شد. لزومی نداشت به خاطر یک جام و قهرمانی باعث مصدومیت بازیکنان شویم. هوای تهران به شدت گرم است چه برسد به اهواز که در گرمای آنجا طبیعی است مصدومیت‌ها بیشتر می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال علیرضا اکبرپور لیگ برتر علیرضا اکبرپور بازیکن حریف کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خیلی از مواقع مصاحبه‌های پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال حاوی محتوای عجیب و بحث‌برانگیز است. خیلی از آنها بدون اطلاع کافی نظر می‌دهند یا اینکه می‌شود ردپای تنگ‌نظری را در اظهارات‌شان دید. مثلا کافی است تعدادی از مصاحبه‌های این سالیان بهروز رهبری‌فرد را مرور کنید. استاد از علی دایی شاکی بود، از برانکو راضی نبود، کالدرون را قبول نداشت، موفقیت‌های یحیی گل‌محمدی را شانسی می‌دانست و حالا هم نوبت اوسمار ویرا شده که همین صابون به بدنش بخورد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس به گل‌گهر ببازد به خاطر تصمیم اوسمار است!

رهبری‌فرد در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش گفته فرصت کافی برای تماشای مسابقات را ندارد، اما با این حال فوتبال پرسپولیس اوسمار را «علی‌اکبری» توصیف کرده! حالا اینکه ندیده نظر می‌دهی یک بحث است، اما خداوکیلی باشگاه کدام مربی را بیاورد تا شما راضی شوی؟ انصافا کلوپ بیاید، رضایت می‌دهی؟ به خدا اگر بدهی!

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1227315 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اعتراض رئیس قوه قضائیه به طرح مسدود کردن کارت ملی افراد
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • تصادف پیشکسوت استقلال + عکس
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار