Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد نتیجه نهایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عبدالحسین دهش اظهار داشت: در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد که در تاریخ ۲۳ خردادماه همزمان با سراسر کشوردر یاسوج باحصور هفت نفر کاندید نامزد شورای اجرایی و بازرسی وحصور پورشور ۳۵۸ نفر داوطلب ،جوان وامدادگر که حایز شرایط رای دادن بودن از ساعت ۹/۳۰ صبح شروع وتاساعت ۱۳ ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دراین انتخابات دونفر نماینده تهران ، نماینده فرماندار محترم شهرستان. نماینده استاندار محترم ، ناظر برگزاری این انتخابات بوده اند.

دهش درباره نتیجه نهایی واعلام اسامی اعضای مجمع جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد گفت: در این انتخابات به ترتیب آقایان حسین فکوریان با ۲۵۲ رای ، علی عزیزی با ۲۵۰ رای، فرج اله راد با ۲۳۶رای، امید کمال اصل با ۲۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی انتخاب شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد افزود: آقایان اسماعیل طاهری منش با ۱۳۳ رای و شیرعلی خرامین با ۶۷ رای نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم شورای اجرایی انتخاب شدند.

وی همچنین گفت: در این انتخابات آقای سعادت فرمانی با ۱۴۵ رای به عنوان بازرس اصلی شورای اجرایی انتخاب شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد اظهار داشت: آقایان حسین فکوریان و علی عزیزی نیز به عنوان نمایندگان مجمع شهرستان بویراحمد در مجمع استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

دهش در پایان از همکاری و مساعدت های مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر استان، مدیر روابط عمومی، اعضا و داوطلبان محترم و اصحاب محترم رسانه تقدیر و تشکر کرد.

قابل ذکر است بعد از شمارش آرا افراد زیر حایز بیشترین رای شدند:

تعداد افراد رای دهنده ۳۵۸ نفر

۱- حسین فکوریان با ۲۵۲ رای عضو اصلی شورای اجرایی

۲- علی عزیزی با ۲۵۰ رای

۳- فرج اله راد با ۲۳۶رای عضو اصلی شورای اجرایی

۴- امید کمال اصل با ۲۲۵ رای عضو اصلی شورای اجرایی

۵- اسماعیل طاهری منش با ۱۳۳ رای عضو علی البدل اول شورای اجرایی

۶- شیرعلی خرامین با ۶۷ رای عضو علی البدل دوم شورای اجرایی

۷- خانم جمیله تابان نژاد با ۴۱ رای

سعادت فرمانی با ۱۴۵ رای به عنوان بازرس اصلی شورای اجرایی

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد اصلی شورای اجرایی انتخاب شدند رای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد خانم غرق شده در ساحل رودخانه گنجگون


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ یک مورد غرق شدگی در رودخانه تنگه گنجگون شهرستان بویراحمد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان اطلاع داده شد. 
وی اضافه کرد: بلافاصله تیم عملیاتی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تا ساعت ۳ بامداد مشغول جستجو بودند که موفق به پیدا کردن جسد این خانم نشدند.
فلاحی دوست گفت: ساعت ۶ صبح امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ امدادگران هلال احمر به همراه غواصان تخصصی، نیرو‌های برخی دستگاه‌های امدادی و مردم محلی با هلی شات پس از حدود ۲۰ ساعت تلاش، ساعت ۱۲:۳۰ امروز جسد این خانم را در کنار رودخانه پیدا کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر عنوان کرد: این خانم ۴۰ساله با خانواده برای تفریح به کوه رفته بود که هنگام عبور از رودخانه دچار حادثه شد و در رودخانه غرق شد.

دیگر خبرها

  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • پیدا شدن جسد خانم غرق شده در ساحل رودخانه گنجگون
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان