Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@00:55:38 GMT

جلسه ۴ ساعته مسئولان فدراسیون جودو با علی‌نژاد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۴۲۵۴

جلسه ۴ ساعته مسئولان فدراسیون جودو با علی‌نژاد

مسئولان فدراسیون جودو در جلسه‌ای چهار ساعته با معاون وزیر ورزش و جوانان شرکت کردند. ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو عصر روز گذشته (چهارشنبه) به همراه امیر ساعد وکیل (رئیس کمیته حقوقی فدراسیون و وکیل پرونده جودو ایران در دادگاه حکمیت ورزش ) با مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که از ساعت 19 آغاز شد و تا ساعت 23 به طول انجامید، وکیل پرونده توضیحات کاملی از روند پرونده و آخرین وضعیت و شرایط ارائه کرد و آخرین لایحه جهت ارسال به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) با جزئیات کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آخرین نقطه نظرات جهت تکمیل لایحه اعمال شد.

همچنین مقرر شد جلساتی با سجادی، داورزنی و مجید زارعیان به عنوان شهود در پرونده جودوی ایران با حضور وکیل این پرونده برگزار شود تا لایحه نهایی برای ارائه به دادگاه آماده شود.

دادگاه حکمیت ورزش برای رسیدگی به شکایت فدراسیون جودو ایران در خصوص تعلیق ناعادلانه از سوی فدراسیون جهانی، 26 شهریور ماه برگزار خواهد شد و آرش میراسماعیلی، به همراه نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی معاون وقت وزیر ورزش و رئیس فدراسیون والیبال، مجید زارعیان سرمربی تیم ملی و ساعد وکیل و دستیارش به عنوان هیئت اعزامی ایران برای دفاع از حقانیت این رشته المپیکی و رفع تعلیق در این دادگاه حاضر خواهند شد.

نامه رئیس فدراسیون جودو به رئیس صدا و سیما

انتهای پیام/

R1351/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مهدی علی‌نژاد جودو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی علی نژاد جودو مهدی علی نژاد جودو فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه

تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • گره کور در پرونده عروس فراری که پدرشوهرش را کتک زد