Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک نظم سازمانی، تخصص‌گرایی، آموزش مداوم و خلاقیت شغلی را از مهم‌ترین خصوصیات مسئول، کارشناس و کارمند حوزه پژوهش برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ورامین، نشست مشترک کارکنان و کارشناسان پژوهشی، آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک با حضور عبدالمجید موسوی معاون پژوهش و فناوری ‌و دیگر مسئولان این حوزه به‌منظور بررسی روند جاری بخش‌های مختلف و برنامه‌ریزی آتی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک به همراه دیگر مدیران علاوه بر استماع نظر کارشناسان و کارکنان حوزه پژوهشی، آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌ها به بررسی راه حل‌ها و تدوین برنامه‌های آینده پرداخت.

موسوی، افق روشن در پژوهش را در سایه همت جمعی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه به‌ویژه همکاران حوزه پژوهش برشمرد و از توجه ویژه مسئولان دانشگاه در تفکیک حوزه پژوهش از آموزش با توجه به حجم وسیع خدمات و مأموریت‌های پژوهشی قدردانی کرد.

وی نظم سازمانی، تخصص‌گرایی، آموزش مداوم و خلاقیت شغلی را از مهم‌ترین خصوصیات مسئول، کارشناس و کارمند حوزه پژوهش برشمرد و بر اهتمام جدی  این حوزه برای تحقق رسالت‌های تعیین شده تأکید کرد.

در ادامه این نشست حاضران به بیان دیدگاه و نظر خود پرداختند و درباره هم‌افزایی حداکثری و افزایش راندمان حوزه پژوهش به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد حوزه پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم