Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضا شریفی روز پنچشنبه در گفت و  گو با ایرنا افزود: فردا علاوه بر این ۲ شهر در تمامی مناطق دیگر استان  نیز شاهد اقامه نمازجمعه هستیم.

وی ادامه داد: نمازجمعه با حضور مردم و طبق مقررات ستاد ملی کرونا و رعایت دقیق نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه می‌شود.

این مسوول از نمازگزاران خواست با ماسک، همراه داشتن مهر و جانماز aowd و با خودداری از به همراه آوردن کودکان در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی اظهار کرد: پرهیز افراد سالمند دارای علایم بیماری به خصوص تنفسی از حضور نماز جمعه باید توسط مردم جدی گرفته شود.

پیرو درخواست ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برای حفظ سلامت مردم، تعطیلی محل‌های اقامه نمازجمعه از نهم اسفند سال گذشته در استان آغاز شد.

در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت  استان یزد نمازجمعه اقامه می‌شود.

همچنین به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۱۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۱۰ هزار و ۱۳۰ تن رسید.

سیما سادات لاری روز پنجشنبه بیان کرد: از 24 ساعت قبل تا ظهر پنجم تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و ۵۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور شناسایی شدند که ا زاین تعداد یک هزار و ۳۰۵ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد:  تاکنون ۱۷۵ هزار و ۱۰۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و 2 هزار و ۸۹۹ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۴۳۷  مورد آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از همه مردم می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. به خصوص افراد سالمند و کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای مثل فشار خون و دیابت دارند نیز موارد  بهداشتی را رعایت کنند. جوانان نیز فاصله گذاری با سالمندان را حفظ کرده و کمک کنند که آنها کمتر از منازل خارج شوند.

برچسب‌ها میبد ویروس کرونا یزد ستاد اقامه نماز کشور تفت بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد ویروس کرونا یزد ستاد اقامه نماز کشور تفت بهداشت و سلامت میبد ویروس کرونا یزد ستاد اقامه نماز کشور تفت بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان