Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی حماس در تماسی طولانی با فرستاده ویژه سازمان ملل به پرونده‌های مختلف در رابطه با مسأله فلسطین پرداخت.

به گزارش مشرق، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس تماسی تلفنی با «نیکلای ملادینوف» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور صلح منطقه برقرار کرد و در این تماس پیرامون پرونده‌های بسیاری در رابطه با مسأله فلسطین صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیام هنیه به ۱۲۰ کشور عربی و اسلامی

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، هنیه در این تماس طولانی، به توطئه‌های موجود علیه مسأله فلسطین بویژه طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری و «معامله قرن» پرداخت، بر موضع ثابت حماس در رد این طرح تأکید کرد و در ادامه از موضع «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در رد طرح اشغال قدردانی کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس سپس بر اقدامات رژیم صیونیستی برای یهودی‌سازی قدس، تلاش برای خالی کردن این شهر از ساکنان اصلی و نیز تخلفات انجام شده علیه نگهبانان و خادمان مسجدالاقصی پرداخت.

موضوع بعدی که هنیه در تماس تلفنی خود به آن اشاره کرد، رنج و درد ساکنان نوار غزه به خاطر محاصره چند ساله بود.

وی در ادامه به تلاش‌های فلسطینی برای تحقق وحدت در وضعیت حساس کنونی اشاره کرد.

هینه در ادامه به تلاش‌های انجام شده از سوی ملادینوف درباره موضوعات سیاسی، محاصره غزه بعلاوه وضعیت داخلی فلسطین و تلاش برای تحقق وحدت گوش داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم رژیم صهیونیستی مشرق اسماعیل هنیه حماس سازمان ملل فلسطین رژیم صیونیستی آنتونیو گوترش سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السنوار شهادت پسران و نوه‌های هنیه را به او تسلیت گفت

رهبر جنبش حماس در نوار غزه امروز (یکشنبه) شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به وی تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، «یحیی السنوار» رهبر جنبش حماس در نوار غزه در پیامی برای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش اظهار داشت: شهادت و برگزیده شدن فرزندان و نوادگانتان از سوی خداوند متعال را به شما تسلیت عرض می‌کنم.

السنوار گفت: این فرزندان در پر افتخارترین نبردهای جهان یعنی نبرد «طوفان الاقصی» به شهادت رسیدند.

وی خطاب به هنیه افزود: ما استواری و خونسردی شما به هنگام دریافت این خبر و سخنان گرانباری که پس از این اتفاق بر زبان آوردید را می‌ستاییم.

وی همچنین تاکید کرد: این خون‌هایی که جاری می‌شود و سرزمین نوار غزه را سیراب می‌کند؛ این مواضعی که در تاریخ جاودانه می‌ماند، جان در رگ‌های این ملت می‌دمد.

چهارشنبه ۲۲ فروردین شبکه خبری «الجزیره» از شهادت سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه در حمله رژیم صهیونیستی به غرب غزه خبر داده بود.

در همین راستا، منابع فلسطینی نیز تأیید کردند که «حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، آنها در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

رئیس دفتر سیاسی حماس لحظاتی بعد با تایید خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی، گفت: ما با این درد و خون برای مردم، آرمان و ملت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.

هنیه همچنین گفت: حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه مردم فلسطین به شهادت رسیدند و هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اشغالگران بر این باورند که با هدف قرار دادن فرزندان رهبران، عزم مردم ما را درهم می‌شکنند اما ما به اشغالگران می‌گوییم که این خون، ما را در اصول و پایبندی به سرزمین‌مان استوارتر می‌کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اسپانیا: برای عضویت فلسطین در سازمان ملل تلاش خواهیم کرد
  • نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به پدر شهیدش پیوست
  • شهادت هفتمین نوه اسماعیل هنیه +عکس
  • شهادت هفتمین نوه اسماعیل هنیه
  • نوۀ هنیه هم به شهادت رسید
  • شهادت هفتمین نوه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه» بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه » بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • السنوار شهادت پسران و نوه‌های هنیه را به او تسلیت گفت
  • السنوار شهادت پسران و نوه‌های هنیه در غزه را به او تسلیت گفت