Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کاوسی‌امید ظهر پنج شنبه در نطق پیش از دستور صحن شورای شهر همدان اظهار کرد: شهرداری همدان باید در قالب ارائه لایحه به صحن شورا معیارهای کارشناسی از جمله عدم توسعه‌یافتگی مناطق را برای تدوین بودجه‌ای عادلانه و منطقی در سال ۱۴۰۰ ارائه کند تا بر اساس این معیار و ملاک‌ها، مسیر برنامه‌ریزی شده و بهتر طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمیسیون تخصصی برنامه‌، بودجه و مالی شورای شهر همدان آمادگی دارد معیارهای کارشناسی شده حوزه بودجه را در قالب طرح، ارائه دهد.

وی همچنین خطاب به اعضای شورای شهر، درخواست کرد: مباحث بودجه و تعرفه سال ۹۹ شهرداری همدان از سوی روابط‌عمومی شهرداری، در دسترس تمامی مردم قرار گیرد تا از شرایط مطلع شوند و مطالبه‌گری کنند.

کاوسی‌امید در ادامه نسبت به اعلام وعده اجرای طرح قطار شهری از سوی شهردار همدان در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های منطقه ۴ انتقاد کرد و یادآور شد: این طرح همچنان در حد مطالعه مطرح است از این‌رو باید طرح مباحث به صورت معقول و منطقی باشد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان همچنین نسبت به ضرب و شتم خبرنگار همدانی انتقاد کرد و گفت: یکی از خبرنگاران همدان به دلیل انعکاس تخلفات رخ داده توسط یکی از هتل‌های معروف استان در زمان اوج بیماری کرونا، از سوی کارکنان این هتل مورد ضرب و شتم قرار گرفته که این گونه اقدامات در جامعه اسلامی، قابل پذیرش نیست.

کاوسی‌امید بیان کرد: نیروی انتظامی و دادستانی باید در این زمینه، حساسیت بیشتری داشته باشد تا شاهد تکرار این حوادث تلخ در شهر همدان نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی و شفافیت امری ضروری است، اظهار کرد: متأسفانه اطلاع‌رسانی خبرنگاران به مذاق برخی از افراد خوش نمی‌آید؛ از این‌رو در صورت عدم پیگیری جدی این مهم، فضایی فراهم می‌شود که نخبگان و فرهیختگان نمی‌توانند در اجتماع به راحتی طرح مسئله و انتقاد داشته باشند.

کاوسی‌امید خطاب به مسئولان جمعیت هلال احمر همدان حاضر در صحن شورای شهر همدان نیز پیشنهاد داد: تهیه کلیپ آموزشی یک دقیقه‌ای به‌منظور انتشار در فضای مجازی برای آموزش تمامی افراد جامعه و ارتقای فرهنگ خودامدادی، بسیار اثرگذار است.

عضو شورای شهر همدان گفت: اگر قرار است آموزش‌ها به صورت پایه‌ای صورت گیرد، آموزش‌وپرورش بهترین مأمن آن است تا علاوه بر پوشش جمعیت قابل توجهی از جامعه، آموزش‌های خانواده و جای‌گذاری دروس مرتبط هم مدنظر قرار خواهد گیرد کمااینکه در مجموع آموزش‌وپرورش، فرآیند عملیاتی مناسبی در حوزه آموزش پایه‌ای خواهد بود.

کد خبر 4958336

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان بودجه شهرداری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت کشاورزی شورای شهر همدان کاوسی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر

رئیس شورای اسلامی بوشهر از تصویب لایحه بودجه شهرداری بوشهر به میزان یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۶۳ درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری است. - اخبار استانها -

وحید نیک روش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تحقق شعار امسال مبنی در جهش تولید با مشارکت مردم در دستور کار شورای شهر و شهرداری بوشهر قرار گرفته است، اظهار داشت: در این عرصه بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حمایت ویژه از فعالان بخش خصوصی در طرح‌های مختلف می‌شود.

وی ظرفیت‌های بندر بوشهر در عرصه‌های سرمایه‌گذاری را برشمرد و بیان کرد: شهر ساحلی یکی از نقاط مهم گردشگری در کشور معرفی شده که توسعه زیرساخت‌های این حوزه با مشارکت بخش خصوصی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر تقویت زیرساخت‌های عمران و خدمات شهری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در سال جاری با تدوین برنامه‌های ویژه ضمن تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام، برنامه خدمات شهری در راستای مطالبات مردم افزایش می‌یابد.

نیک‌روش به لایحه بودجه امسال شهرداری بوشهر پرداخت و افزود: اعتبارات شهرداری بوشهر امسال نسبت به سال قبل تحولات مهم دارد و در این راستا این لایحه تصویب و به شهرداری بوشهر ابلاغ شد.

وی لایحه بودجه شهرداری بوشهر را به میزان یک‌هزار و 890 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: 63 درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری و 37 درصد جاری است.

رئیس شورای شهر بوشهر با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثر برای بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

نیک روش توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی و تفریحی و گردشگری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا ساخت مراکز اقامتی از جمله هتل با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی از تکمیل شدن شهربازی بوشهر خبر داد و توسعه زیرساخت‌های تفریحی در ساحل زیبای خلیج فارس بوشهر را از دیگر برنامه‌های مهم امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • هوش مصنوعی سرآمد علم های روز است / گستردگی این علم از مباحث دفاعی تا زمینه های کشاورزی
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند