Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:33:44 GMT

مهم‌ترین حوادث امروز ۵ تیرماه سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۵۸۰۹

مهم‌ترین حوادث امروز ۵ تیرماه سال ۹۹

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۵ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف و بازگرداندن پرنده شکاری کمیاب به دامان طبیعت

فرمانده انتظامی فسا از کشف یک بهله پرنده شکاری کمیاب به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و بازگرداندن آن به طبیعت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان فسا هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور توقف آن را دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به رها کردن بسته‌ای مشکوک از سوی راکب موتورسیکلت و فرار او با سوء استفاده از تاریکی شب، افزود: در بررسی بسته مشکوک، یک بهله پرنده شکاری از نوع سارگپه کشف شد.

سرهنگ رستمی از پیگیری پلیس برای شناسایی راکب موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی آن پرنده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

با دستور مقام قضائی پرنده کشف شده برای رهاسازی در دامان طبیعت، تحویل اداره محیط زیست شد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری سارق تصادف رانندگی احتکار کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختن ۲ نفر بر اثر وقوع حوادث جوی/ ۵۷ نفر نجات یافتند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بابک احمدی گفت: نیرو‌های هلال احمر در ۴۸ ساعت گذشته توانستند ۵۷ نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی را نجات و به مناطق امن منتقل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در ۴۸ ساعت گذشته ۲۱ استان کشور متاثر از سوانح جوی بودند که بر اثر آن دو نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.
رئیس سازمان امداد و نجات با تایید جان باختن دو نفر از شهروندان در استان یزد بر اثر حوادث جوی، گفت: در دو روز اخیر ۵۷ نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی نجات داده و به مناطق امن منتقل شدند.

وی افزود: ۵۳۰۲ نفر از شهروندان در این مدت در ۲۱ استان کشور امدادرسانی شدند که برای ۳۹۷ نفر از آنها اسکان اضطراری مهیا شد. علاوه بر این از ۲۷۴ منزل مسکونی نیز آب تخلیه شد.

این مقام مسئول در هلال احمر خاطرنشان کرد: ۱۵۴ تیم عملیاتی در ۴۸ ساعت گذشته به متاثرین از حوادث جوی امدادرسانی و در میان سیل‌زدگان و شهروندان گرفتار در کولاک، ۷۱ دستگاه چادر، ۱۳۷۱ تخته پتو، ۵۰۱ تخته موکت، ۲۱۷۴ کیلوگرم نایلون، ۲۶۷ بسته شستشو، ۹۴ بسته بهداشتی، ۸۹ عدد والور، ۶۲۲ بسته غذایی، ۳۲۰۰ کنسرو، ۴۵۱ کیلوگرم برنج و ۲۱۴ کیلوگرم حبوبات توزیع کردند و همچنین نیرو‌های هلال احمر ۱۸۵ دستگاه خودرو را از مناطق کوهستانی و درگیر کولاک و برف نیز رهاسازی کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت‌های متخلف در چه شرایطی توقیف می‌شوند؟
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی/ دو نفر بر اثر وقوع حوادث جوی جان باختند
  • جان‌باختن ۲ نفر بر اثر وقوع حوادث جوی/ ۵۷ نفر نجات یافتند
  • خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند 
  • باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان منهدم شد