Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:31:04 GMT

4 مدافع پرسپولیس آماده رکوردشکنی (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۵۸۱۶

خط دفاعی پرسپولیس در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و باید دید این بار آیا آن ها موفق به رکوردشکنی خواهند شد یا نه.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در 21 بازی لیگ نوزدهم تنها 10 گل خورده اند تا میانگین کمتر از نیم گل خورده در یک بازی را داشته باشند. آن ها (بدون احتساب بازی 3-0 سپاهان) موفق به ثبت 12 کلین شیت شدند تا تنها تیم سپاهان را با 13 کلین شیت بالاتر از خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته سپاهانی ها تنها با پیام نیازمند موفق به این کار شدند اما پرسپولیس با گلر خود یعنی علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ در 12 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت و چه بسا اگر دیدار مقابل زردپوشان اصفهان نیز برگزار می‌شد، می‌توانستند رکورد خود را بهتر کنند. در این بین علیرضا بیرانوند در شش بازی از 13 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشت و بوژیدار نیز همین تعداد کلین شیت را در 7 بازی از خود به جای گذاشت.

 

اما در این بین نمی‌توان از نقش مدافعان پرسپولیس هم در آمار کلین شیت آن ها چشم پوشی کرد. محمد انصاری، سیدجلال حسینی، محمد نادری، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری و محسن ربیع خواه بازیکنانی بودند که این فصل در خط دفاعی پرسپولیس نقش آفرینی کردند و موفق شدند این تیم را به بهترین خط دفاعی لیگ برتر تبدیل کنند؛ هرچند که برای رکورد بعدی یعنی تعداد کلین شیت، باید عملکرد بهتری داشته باشند.

 

حالا مدافعان سرخپوش  آماده این هستند تا سیزدهمین کلین شیت را در بازی با پیکان ثبت کنند. سیدجلال نیز آماده شده و در اختیار یحیی گل محمدی است و باید دید سرمربی قرمزها کدام دو مدافع میانی را در ترکیب به کار می‌گیرد. نکته مهم این که قرمزها علاوه بر دو دروازه بان مطمئن، مدافعان بسیار خوبی هم دارند که آن ها را به سوی قهرمانی هدایت می‌کنند.

 

پرسپولیسی ها فصل گذشته 18 کلین شیت ثبت کردند و حالا باید دید در پایان امسال موفق به رکورد شکنی خواهند شد یا نه؟

 

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!