Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم خلیفه لیراوی روز پنجشنبه در آئین انتقال موقت آب آشامیدنی  از تاسیسات منطقه نفتی بهرگان به شهر امام حسن افزود: این بخش  در اواخر فروردین با بحران آب مواجه شد که برای رفع آن تلاش شد تا از ظرفیت های شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان استفاده کنیم  .

وی اظهارداشت: باتوجه به بحرانی بودن منطقه پیشنهادی مبنی بر کمک و یاری و استفاده از  ظرفیت حوزه نفت و گاز به شهرستان ارایه شد که  در این ارتباط چندین نشست دوجانبه با متولیان شرکت های نفتی و یکسری توافق حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با همراهی رئیس فلات قاره بهرگان برای ایفای مسئولیت های اجتماعی پیرامون دارند در شرایطی که بحران آبی در منطقه وجود داشت در مدت یک هفته  از ظرفیت های موجود نفتی این حوزه استفاده شد.

بخشدار امام حسن افزود: مشارکت  تاسیسات نفت و گاز گچساران در رفع مشکل آب منطقه بسیار موثر بود واولین خدمت  طول حضور استقرار این تاسیسات  برای مردم منطقه ثبت و ماندگار می ماند.

وی اظهارداشت: فلات قاره بهرگان و تاسیسات نفت و گاز گچساران در زمینه حل مشکل و تقویت آب منطقه ، یکی از انشعابات  خطوط انتقال خود را برای بهره مندی ساکنان  شهر امام حسن و روستاهای همجوار به صورت موقت انتقال دادند.

بخشدار امام حسن گفت: اصلاح و بازسازی خطوط انتقال آب این بخش در دستور کار قرار گرفته که در نیمه دوم  سال جاری اجرایی خواهد شد. 

رئیس منطقه نفتی بهرگان گفت:  فلات قاره  بمحض درخواست مسئولان جهت حل مشکل آب  بخش امام حسن پاسخ مثبت داد و اگر اقدامی صورت گرفته جزو وظایف مان بوده است.

علی قانعی افزود: اگر عوارضی به منطقه داده می‌شود باید اولویت دار و با رویکرد کمک و برطرف کردن نیازهای ضروری و اساسی و فراهم کردن زندگی بهتر برای مردم هزینه شود.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در جوار تاسیسات مهم نفتی بهرگان واقع است.

برچسب‌ها امام حسن وزارت نفت بندردیلم آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام حسن وزارت نفت بندردیلم آب آشامیدنی امام حسن وزارت نفت بندردیلم آب آشامیدنی امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: بر اساس وظایف ذاتی و مأموریتی این شرکت و در راستای درخواست شهروندان برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی و سد معبر سیار از جمله وانتی‌هایی که معمولا با حضورشان باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شوند، این شرکت طرح ضربتی را طی فروردین‌ماه با مشارکت پلیس راهور در ۱۲ منطقه از تهران به اجرا درآورده است که همچنان درحال اجراست.

 وی گفت: عوامل انضباط شهری در مناطق با مشارکت پلیس راهور نسبت به پاکسازی معابر و رفع سد معبر سیار که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک کردن دوبله و سوبله و یا عدم مقررات حمل بار کرده و برای شهروندان و تردد ایشان مزاحمت ایجاده کرده‌اند، تلاش کرده و جرایمی که پلیس راهور برای ایشان در نظر می‌گیرد باعث نظم و انضباط بیشتری در سطح شهر خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با اشاره به تعداد روز‌های تعطیل در فروردین ماه اعلام کرد، پس از تعطیلات، تعداد ۲۶۲ مورد رفع سد معبر سیار با مشارکت یگان عملیات راهور تهران انجام گرفت و علاوه بر اعمال جرائم برای سد معبر کنندگان سیار، تعداد ۳ دستگاه خودرو متخلف نیز توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده است.

 رنجبریان افزود: در این طرح ها، شرکت شهربان با استعداد ۹۹ نفر نیروی اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و با حضور ۳۱ نفر از نیرو‌های یگان عملیات راهور تهران موضوع را دنبال کرده و به اجرا می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: طرح انضباط شهری مشاغل سیار در منطقه دو حد فاصل بزرگراه محمدعلی جناح و میدان خبرنگار واقع در خیابان شهید گلاب (محله طرشت)، منطقه سه حدفاصل سیدخندان و مترو قلهک (محور شریعتی)، منطقه هفت نظام‌آباد و خیابان دماوند، منطقه ۹ چهل‌وپنج متری زرند، منطقه ۱۰ خیابان امام خمینی (ره)، منطقه ۱۱ خیابان وحدت اسلامی، منطقه ۱۳ خیابان نیروی هوایی، منطقه ۱۴ خیابان شکوفه و درودیان، منطقه ۱۵ خیابان شهرزاد، منطقه ۱۶ خیابان بیست‌متری جوادیه، منطقه ۱۷ بزرگراه نواب (شیخ محمدی) و منطقه ۲۱ بلوار تهرانسر حدفاصل خیابان شاهد و شهید رجایی در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی