Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:29:52 GMT

مجوز ۴۵ مدرسه فوتبال و فوتسال درهرمزگان صادر شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۵۹۷۹

مجوز ۴۵ مدرسه فوتبال و فوتسال درهرمزگان صادر شد

محمد زراعتکار روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه همه مدارس فوتبال باید دارای مجوز باشگاه باشند افزود: این تعداد شامل ۴۱ مدرسه فوتبال و جهار مدرسه فوتسال است.
وی از خانواده ها خواست برای جلوگیری از تضیع حقوق خود و فرزندان و برخورداری از آموزش‌های استاندارد از ثبت نام و پرداخت وجه در مدرسه های فوتبال غیرمجاز پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول به طرح استعدادیابی فوتبال در هرمزگان اشاره کرد و گفت: طرح استعدادیابی فوتبال در رده‌های سنی زیر ۱۲ و زیر ۱۴ سال یکی از مهم‌ترین دستاوردهای هیات فوتبال استان در سال ۹۸ است.
زراعتکار یادآورشد: ابتدا ۱۲استعدادیاب فوتبال کار خود را در هرمزگان آغاز کردند و در مرحله بعدی، استعدادهای هر منطقه وارد استان شده و زیرنظر این استعدادیانِ با سابقه، کار انجام شد.
وی گفت:در رده سنی زیر ۱۲سال، ۳۰ بازیکن انتخاب شدند و قرار بود زیرنظر مربیانِ تیمِ ملی فوتبال کشور و مسوولان کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال استعدادهای برتر انتخاب شوند که با شیوع بیماری کرونا این برنامه متوقف شد.
رییس کمیته جوانان واستعدادیابی هیات فوتبال هرمزگان برگزاری دوره‌های المپیاد برتر نخبگان استان، انتخاب افراد نخبه برتر و اعزام به المپیاد استعدادهای برتر کشوری در بخش‌های فوتسال پسران به میزبانی قم از جمله برنامه های اجرایی این کمیته اعلام کرد.
وی دعوت از سه بازیکن زیر ۱۳ سال استان به نام‌های عبدالله ماجری، محمدرضا نوروزی وچشم براه به اردوی تیم ملی زیر ۱۳ را از دیگر دستاوردهای هیات فوتبال هرمزگان نام برد.
 زراعتکار گفت: اتفاقات خوبی در سال ۹۸ در کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان رخ داد که جای قدردانی از همه همکاران در این کمیته و سایر عوامل اجرایی هیات فوتبال استان دارد.

برچسب‌ها فوتبال فوتسال هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتسال هرمزگان فوتبال فوتسال هرمزگان هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: در راستای اعلام سازمان انتقال خون استان مبنی بر کاهش ذخایر خونی در فارس، تا پانزدهم ماه مبارک رمضان،  ورزشکاران و مسئولان این هیات ۳۷۰ واحد خون را در قالب پویش نذر خون اهدا کردند.
محمدرضا جعفری افزود: در این پویش، اعضای کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، مسئولان کمیته‌ها، روسای شهرستان‌ها و ورزشکاران هیات‌های ورزش همگانی استان فارس بصورت خودجوش به یاری بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های خون شتافتند.

بیش از ۷۰ مرکز درمانی در استان فارسبه گروه های خونی نیاز مبرم دارند. 

هزار و ۵۰۰ فرد مبتلا به بیماری تالاسمی که اغلب کودکان هستند در استان فارس زندگی می کنند که باید هفتگی به آن‌ها خون داده شود. 

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف