Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ارسلان مطهری مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال که یکی از بهترین خرید های نیم فصل دوم این تیم به شمار می آید، در بازی دیشب تیم های استقلال و فولاد چندان پر فروغ ظاهر نشد و در نهایت هم دچار مصدومیت شد.

 

او که در دقیقه 70 و به وسیله برانکارد از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به فرشید باقری داد، حالا ظاهرا با مشکل بزرگی مواجه شده و آن هم مصدومیتی نسبتا جدی است که به سراغش آمده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن طور که گفته می شود بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مصدومیت ارسلان مطهری از ناحیه همسترینگ است و او باید 3 تا 4 هفته دور از میادین باشد.

 

البته هنوز باشگاه استقلال یا خود مطهری در این خصوص به صورت رسمی اظهارنظر نکرده اند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ارسلان مطهری مجیدی مطهری بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت

به گزارش ورزش سه بعد از حضور حسین عبدی در راس کادر فنی تیم ملی جوانان حالا فدراسیون فوتبال دنبال تعیین سرمربی جدید برای تیم ملی نوجوانان است.
در این رابطه مجید جلالی مدیر فنی تیم های ملی فوتبال که حالا در مرکز ملی فوتبال حضور مستمر دارد و بر تیم های ملی مختلف در تمام رده های سنی نظارت می کند  در روزهای اخیر جلساتی با حمید مطهری داشت تا او را برای پذیرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان مجاب کند که مطهری این پیشنهاد را نپذیرفت.

جلالی و مطهری که از زمان تیم وحدت تهران ارتباط خوبی با هم دارند در کادر فنی تیم هایی مثل سایپا ، پیکان و نساجی همکار بودند و همین ارتباط نزدیک باعث شد تا جلالی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی نوجوان را به دستیار سابقش ارائه کند اما مطهری نپذیرفت و همچنان در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان مشغول به کار خواهد بود.

با این جود حالا جلالی و فدراسیون فوتبال یک لیست از گزینه های سرمربیگری تیم ملی نوجوانان تهیه کرده اند که بعد از تائید و مصوبه هیات رئیسه مذاکره با این گزینه‌ها پپیش خواهد رفت اما آنچه مشخص است اینکه هنوز هیچ گزینه ای  حتی جدی هم نشده و همه چیز درباره انخاب جانشین عبدی در هاله‌ای از ابهام است.

گفتنی است مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در رده نوجوانان مهرماه برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال فرصت چندانی برای انتخاب سرمربی تیم نوجوانان ایران ندارد.

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت