Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کمال‌الدین میرجعفریان روز پنجشنبه در بازدید سرزده از اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ضمن خداقوت به همکاران حوزه‌های مختلف، بر تسهیل شرایط برای پاسخگویی هرچه سریع‌تر و راحت‌تر به ارباب رجوع تاکید کرد.

وی با اشاره به شرح وظایف گسترده اداره کل راه و شهرسازی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت در شرایط فعلی، اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن به بهترین شکل ممکن و با کمترین حاشیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: بخش عمده‌ای از مراجعات مردم به این حوزه به جهت رفع ابهامات درخصوص روند اجرای کار است و اگر راه و شهرسازی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی این اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار دهد، حجم حضور فیزیکی مردم کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: اینکه از مجموع افراد ثبت‌نام کرده در طرح اقدام ملی مسکن، بیش از ۷۰ درصد حائز شرایط نبوده‌اند و به عبارتی با ریزش چشمگیر آمار افراد ثبت‌نام شده مواجه بوده‌ایم، ناشی از اطلاعات ناکافی مردم بوده است.

میرجعفریان گفت: این ریزش قابل توجه آمار متقاضیان نشان دهنده تقاضاهای غیرواقعی است.

در این بازدید که با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی همراه بود، تمامی حوزه‌ها مورد رصد و پایش قرار گرفت و در همه مراحل بر کیفیت پاسخگویی و ارائه راهکارهایی برای کوتاه کردن زمان انتظار مراجعان تاکید شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: حسب دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن می‌بایست سرعت بیشتری بگیرد.

وحید داعی اظهار داشت: خوشبختانه عملیات اجرایی این طرح در خراسان جنوبی در حال انجام است ولی باید با برگزاری منظم جلسات، همفکری و همکاری و تلاش شبانه‌روزی مشکلات موجود شناسایی و رفع شود تا به اجرای طرح اقدام ملی مسکن سرعت بیشتری ببخشیم.

وی با تشکر از همکاری‌های خوب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای این طرح افزود: در استان خراسان جنوبی با پیگیری‌های بعمل آمده به میزان سهمیه طرح اقدام ملی مسکن، زمین تامین شده و در اختیار قرار گرفته است.

برچسب‌ها طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوشنویس ظهر چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان که به میزبانی اداره بهزیستی در مرکز نگهداری فرزندان فاقد سرپرست و ایتام شکوفه‌های صالح برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته اداره راه و شهر سازی در شهرستان با معرفی رئیس جدید آن اداره تأسیس شد.

فرماندار خلیل آباد بیان کرد: همه رؤسای ادارات در شهرستان خلیل آباد باید شاخص‌های فعالیت کاری خود را در سال ۱۴۰۳ به فرمانداری اعلام کنند و در پایان سال همین شاخص‌ها توسط مردم ارزیابی خواهد شد.

وی با بیان اینکه رؤسای ادارات باید به صورت میدانی فعالیت کند، گفت: هر مدیر اداره باید با حضور در مرکز استان و ارتباط با مدیر کل مرتبط پیگیر مطالبات شهرستان باشد و در سال جاری مدیران کلی که به شهرستان سفر می‌کنند، باید با دست پر حضور یابند و جلسات به صورت کاربری برگزار شود.

خوشنویس افزود: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گرفته است همه رؤسای ادارات باید با برنامه حرکت کنند و در این راه با هیچکس تعارف ندارم.

فرماندار خلیل آباد تمامی رؤسای ادارات را به رعایت کامل اداری فراخوان خواند و عملیات وعده صادق را یک عملیات بی نظیر در طی ۷۵ سال گذشته به اسرائیل نام برد.

وی اظهار کرد: وعده صادق تمامی معادلات دشمنان را بهم ریخت و متوجه شدند ایران اسلامی چون کوه در برابر استکبار جهانی آنان ایستاده است.

خوشنویس گفت: حداقل ۱۰ کشور رژیم صهیونیستی را در حملات گذشته به کنسولگری ایران کمک کردند که ایران اسلامی نشان داد که توان لازم را برای مقابله با بزرگترین ابرقدرت‌ها را داریم.

فرماندار خلیل آباد با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، هفته کار و کارگر، هفته معلم، هفته سلامت و روز شوراها از تلاش‌های این دستگاه‌ها در اجرای امور محوله تقدیر کرد.

وی اقدامات صورت در ستاد خدمات سفر شهرستان را ستود و ضمن تقدیر از رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، از همت والای مردم در ایام ماه رمضان و راهپیمایی روز جهانی قدس از دست اندرکاران به نیکی یاد کرد.

تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی صحیح به مردم

در این جلسه حجت الاسلام محمد علی دستجردی، امام جمعه شهرستان خلیل آباد با بیان احادیثی از ائمه اطهار به بحث عمل صالح اشاره کرد و با اعلام اینکه بعضی از ادارات در شهرستان باید قوی‌تر در مسائل ورود داشته باشند افزود: تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی صحیح به مردم توسط زیر مجموعه‌ها در ادارات را خواستار شد.

دستجردی بدون ذکر نام از تعدادی از ادارات شهرستان تقدیر کرد و گفت: الحق این ادارات به خوبی کار کرده‌اند و در مناسبت‌ها حضور فعال دارند ولی بعضی از ادارات خیلی ورود ندارند که اگر نیاز باشد اعلام خواهم کرد.

در این جلسه رؤسای ادارات آموزش و پرورش، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و نیز رؤسای شوراهای اسلامی شهر، شهرستان و بخش گزارشی از اقدامات و خواسته‌های خود را به نمایندگی از کلیه شوراهای اسلامی مطرح کردند.

کد خبر 6087822

دیگر خبرها

  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی