Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش حجم آب خروجی سد زاینده رود در بامداد جمعه، ششم تیرماه، جهت تامین نیاز آبی باغات غرب اصفهان خبر داد.  

حسن ساسانی با اعلام خبر افزایش خروجی آب از سد زاینده رود در بامداد جمعه، ششم تیرماه، جهت تامین نیاز آبی باغات غرب اصفهان اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه برنامه منابع و مصارف وزارت نیرو، آب خروجی از سد زاینده رود از بامداد فردا جهت تامین نیاز آبی باغات غرب اصفهان افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توزیع آب باغات غرب اصفهان در سه نوبت در ماه های تیر، مرداد و شهریور و طبق جدول زمان بندی شده انجام می شود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان اعلام کرد: حدود ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب برای تامین آب باغات غرب اصفهان پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت آب منطقه ای اصفهان، وی با اشاره به آمار سد زاینده رود در پنجم تیرماه گفت: حجم سد زاینده رود ۶۴۱ میلیون مترمکعب است و ورودی به سد ۴۶ مترمکعب برثانیه و خروجی از سد هم۴۶  مترمکعب برثانیه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زاينده رود سد زاینده رود باغات اصفهان باغات غرب اصفهان سد زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • حال خوب سد شیرین‌دره بعد از بارندگی‌های بهاری + تصویر
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی