Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، همزمان با چهارمین روز هفته قوه قضائیه با عنوان روز عدالت الکترونیک و فناوری‌های نوین، طرح دادرسی الکترونیک در راستای سیاست‌های قوه قضائیه و سازمان زندان‌های کشور با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان و معاونین وی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی درحاشیه این مراسم گفت: اجرای طرح الکترونیکی دادرسی نقطه عطفی در آئین دادرسی دستگاه قضایی کشور بوده و موجب تسریع و افزایش دقت در فرایند دادرسی، رفع بلاتکلیفی متهمان، کاهش اعزام زندانیان به مراجع قضایی و استفاده بهینه از زمان و سرمایه نیروی انسانی خواهد شد.

خشایار جمشیدی افزود: با توسعه و تداوم این شیوه از رسیدگی به پرونده‌های قضائی،  گره بسیاری از مشکلات قضائی زندانیان گشوده خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت رسیدگی به مشکلات زندانیان ادامه داد: امروز کلید این رویداد مبارک زده شد و در جریان برقراری ارتباط الکترونیکی بین دادگستری کل و زندان مرکزی مشهد، جلسه رسیدگی به اتهام یکی از متهمین به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد و با موفقیت به پایان رسید.

۱۱ زندان به همراه کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران زیرپوشش اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی است.

براساس اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی شمار زندانیان این استان با کاهش طی سال‌های گذشته به حدود ۱۶ هزار نفر رسیده است.

برچسب‌ها اداره کل زندان های استان خراسان رضوی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قوه قضاییه قوه قضاییه خراسان رضوی کل زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه