Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:24:07 GMT

پرواز تهران - جاسک فرود اضطراری نداشت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۷۳۹۵

پرواز تهران - جاسک فرود اضطراری نداشت

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت هواپیمایی کیش صبح امروز پرواز شماره ۷۱۷۵ شرکت هواپیمایی کیش پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک در هنگام آماده شدن هواپیما جهت فرود، خلبان با مشاهده به وجود آمدن ترک های جزئی در شیشه کابین به منظور حفظ ایمنی و به دلیل نبود امکانات فنی و تجهیزات جهت انجام تعمیرات مورد نیاز در جاسک به فرودگاه بین المللی جزیره کیش تغییر مسیر داده و بصورت نرمال و غیراضطراری در جزیره کیش به زمین نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از فرود پرواز ۷۱۷۵ در جزیره کیش با هماهنگی های صورت گرفته مسافرین این پرواز ضمن پذیرایی جهت استراحت به هتل منتقل شدند.

همچنین بلافاصله پس از فرود هواپیما همکاران واحد مهندسی و تعمیرات اقدامات مورد نیاز جهت تعویض شیشه کابین خلبان را آغاز کرده و هواپیما جایگزین نیز در ساعت ۱۹ آماده انجام این پرواز بود ولی بدلیل بسته بودن و غیر عملیاتی بودن فرودگاه شهدای هفتم آذر بندر جاسک به منظور برقراری پرواز در شب، انجام این پرواز به صبح روز جمعه موکول شده است.

 شرکت هواپیمایی کیش ضمن عذرخواهی، از صبر و همکاری مسافرین محترم پروازهای تهران - جاسک و جاسک - تهران در جهت انجام ایمن پرواز تشکر و قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد