Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:57:30 GMT

صادرکنندگان لوح نمی خواهند، حرفشان را بشنوید

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۷۵۲۹

صادرکنندگان لوح نمی خواهند، حرفشان را بشنوید

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی و آئین تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان قزوین روز پنجشنبه در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کاسپین قزوین
برگزار شد.

مهدی بخشنده در این مراسم اظهار داشت: در شرایط کنونی باید تلاش کنیم تا وارد کننده ها به صادرکننده تبدیل شوند.

وی اضافه کرد: باید در چشم انداز ۵ سال آینده به سمت صنایع ارز آور برویم تا از چالش‌ها عبور کرده و به بیگانگان وابسته نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین تصریح کرد: وقتی با اقتدار قادریم با همه تهدید دشمنان استکباری کشتی‌های حامل سوخت خود را به ونزوئلا ارسال کنیم و کسی جرأت تعرض نداشته باشد اما معلوم نیست چرا این اقتدار در سایر بخش‌های اقتصادی دیده نمی‌شود.

وی گفت: در استان قزوین واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگی داریم که توانمندی‌های بالایی دارند اما متأسفانه با کمترین ظرفیت کار می‌کنند چون موانع تولید زیاد است.

موانع تولید سرمایه گذاران را خسته و کلافه کرده است

بخشنده یادآور شد: متأسفانه موانع در مسیر تولید آنقدر زیاد و دست و پاگیر است که همه ما تولیدکنندگان و صادرکنندگان خسته و کلافه شده‌ایم و اگر عشق به کشور و مردم نبود کارخانه‌های خود ر ا رها می‌کردیم.

وی تصریح کرد: جای تعجب و سوال دارد اگر مدیری هم بخواهد تسهیل گری کند بازخواست می‌شود و برای نمونه مدیر گمرک قزوین که با درک شرایط اقتصادی نسبت به همراهی و روان سازی و ترخیص کالا در کمترین زمان اقدام کرده بازخواست می‌شود.

این صادرکننده نمونه استان گفت: آنقدر مشکلات زیاد است که در اتاق بازرگانی قادر به پاسخگویی به همکاران بازرگان و تولیدکننده و صادر کننده نیستیم و تداوم مشکلات ما را از همراهی باز خواهد داشت.

بخشنده اظهار داشت: مگر می‌شود تولیدکننده مواد اولیه خود را با شرایط سخت تحریم وارد کشور کند اما در گمرک به دلایل مختلف متوقف شود و آسیب‌های بیشتری به تولیدکننده بزند.

وی بیان کرد: از سرپرست وزارت صمت درخواست می‌کنیم و می‌پرسیم چرا نمی‌گذارید کالا و مواد اولیه به دست صنعتگر برسد و تولید رونق بگیرد.

بخشنده گفت: بسیاری از سیاست‌های کنونی قابل قبول نیست و در گمرک قزوین که ۸۵ درصد کالاهای وارد شده آن مواد اولیه است و مدیرش برای ترخیص زودهنگام مواد اولیه مواخذه می‌شود نشان می‌دهد مدیران عزم جدی برای ر فع موانع تولید ندارند.

در این مراسم از ۲۵ صادرکننده نمونه استانی و کشوری تجلیل شد.
 

کد خبر 4958490

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی قزوین مراسم تجلیل ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت کشاورزی مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشنوید| آیا شخصیت زن به حجاب اوست؟

به گزارش مبلغ دور جدید برخورد با بی حجابی از روز 26 فروردین ماه آغاز شده است. در این میان به نظر می رسد ریشه برخی از این برخوردها عدم آشنایی با دین اسلام و فلسفه وجودی زن و مرد است به نحوی که تریبون های زیادی طوری در مورد حجاب صحبت می کنند که گویا رعایت حجاب، نقطه کمال انسانی برای یک زن مسلمان است در حالی که مطابق با نظر بسیاری از کارشناسان دینی، جایگاه فریضه حجاب در اسلام این نیست. به همین مناسبت استاد مهدی مهریزی در ادامه به این سوال پاسخ داده است که آیا شخصیت زن به حجاب اوست؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896813

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بشنوید| آیا شخصیت زن به حجاب اوست؟
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران