Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرج نیا  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی  گفت: پروژه‌های تأمین روشنایی در سمت ورودی‌های جاده اهر - مشگین شهر، جاده اهر – ورزقان و جاده اهر – کلیبر با مشارکت اداره برق، شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود.

او افزود: تأمین برق پایدار مشترکان از اولویت‌های مهم می‌باشد و برای اجرای پروژه‌های کلان نیاز به اعتبارات بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، گفت: در پروژه‌های عمرانی شهری و جاده‌ای که نیاز به تأمین روشنایی دارند، لازم است ادارات خدمات رسان نیز در این زمینه مشارکت داشته باشند چرا که با منابع محدود داخلی به تنهایی توان اجرای آن را نخواهیم داشت.

در این جلسه فرماندار اهرمحمودی نیز گفت: با توجه به اینکه جاده‌های مشگین شهر، کلیبر و ورزقان به عنوان مسیر گردشگری و حادثه خیز می‌باشد، تأمین روشنایی در این جاده‌ها از خواسته‌های مهم مردم است.

او گفت: با توجه به اینکه بزرگراه اهر – مشگین شهر در حال احداث می‌باشد و نیاز به جابجایی تأسیسات از جمله برق دارد لازم است مسئولان شرکت برق در این زمینه عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی حمل ونقل جاده ای تأمین روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان بابیان اینکه عمر بیشتر جاده‌های شهرستان گنبد کاووس به ویژه در مناطق روستایی بالای ۵۰ سال است، گفت: حداقل ۳۰ درصد از ۶۷۰ کیلومتر جاده‌های این بخش نیاز به روکش آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، عادل مصدقی، امروز – چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان گنبد کاووس با هزار و ۲۰۸ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی، معادل یک پنجم طول راه‌های استان گلستان را دارد.

وی افزود از مجموع طول راه‌های گنبدکاووس ۲۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی دو خطه، ۶۷۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۵۵ کیلومتر راه روستایی شنی و ۱۱۳ کیلومتر راه خاکی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان اضافه کرد: برای تکمیل هر کیلومتر شبکه ارتباطی راه‌های روستایی گنبدکاووس و زیرسازی و آسفالت ۱۱۳ کیلومتر جاده خاکی فعلی که در اولویت دوم قرار دارد، ۵۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

وی بابیان اینکه عمر بیشتر جاده‌های شهرستان گنبد کاووس به ویژه در مناطق روستایی بالای ۵۰ سال است، بیان کرد: حداقل ۳۰ درصد از ۶۷۰ کیلومتر جاده‌های این بخش نیاز به روکش آسفالت دارند.

مصدقی افزود: هزینه هر کیلومتر روکش آسفالت ۳۰ میلیارد ریال است که تحقق آن به تخصیص اعتبارات ویژه از منابع ملی و استانی به گنبدکاووس نیاز دارد.

وی همچنین کم عرض بودن برخی راه‌های اصلی گنبدکاووس را از دیگر معضلات این شهرستان دانست و اضافه کرد: کم‌عرض بودن به معنای غیر استاندارد بودن راه نیست، بلکه به سبب رشد جمعیت و افزایش خودروها، جاده‌ها باید تعریض شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: هم اکنون جاده گنبد- کلاله که از پرترددترین محورهای اصلی این شهرستان است، نیاز شدید به تعریض و احداث یک دهنه پُل روی رودخانه «اوغان» در محدود روستای «بایلر» دارد.

وی، فقدان شانه خاکی را عمده مشکل جاده‌های اصلی و روستایی این شهرستان ذکر کرد و گفت: جاده گنبد- مراوه‌تپه به طول ۱۵۵ کیلومتر، محور گنبد- «بی بی شیروان» به طول ۳۵ کیلومتر و جاده گنبد- سلطانعلی به طول ۱۵ کیلومتر فاقد شانه خاکی هستند.

به گفته مصدقی، نبود شانه خاکی از دلایل اصلی کاهش ایمنی و تخریب جاده و افزایش استرس رانندگان و به تبع آن کاهش ایمنی بصری آنها و در نهایت وقوع سوانح رانندگی می‌شود.

وی اضافه کرد: کمبود علائم ایمنی و تابلوهای رانندگی در جاده‌های گنبدکاووس از دیگر معضلات زیرساختی حوزه راه‌های این شهرستان است که بخشی از علائم نصب شده توسط افراد بزهکار در سال‌های اخیر سرقت شدند.

مصدقی، تخصیص اعتبارات ویژه ملی و استانی را تنها راهکار جبران عقب‌ماندگی‌های زیرساختی راه‌های گنبدکاووس دانست و بیان کرد: مطابق استانداردهای موجود باید هر ساله ۲۰ درصد ارزش جاده‌ها، صرف نگهداری و بهسازی آنها شود.

کد خبر 745358

دیگر خبرها

  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز