Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سعید نظری در خصوص خاموشی در بخشی از شهر شیراز افزود: به علت آتش سوزی یکی از پست‌های برق اصلی در خیابان توانیر واقع در بلوار امیر کبیر شاهد خاموشی بودیم که با اقدام سریع آتش نشانان، اطفا انجام شد.
وی ادامه داد: اما در عین حال به علت قطعی برق، تعداد زیادی از شهروندان در آسانسور گرفتار شده‌اند که با تلاش مضاعف تیم‌های آتش‌نشانی، امدادرسانی سریع و به موقع در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شیراز در خاموشی آتش سوزی پست برق صدای ایران قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، یکی از اراذل و اوباش مسلح به سلاح گرم در حین درگیری و تخریب وسایل یک واحد صنفی در شیراز شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: مأموران گشت انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود مشاهده کردند که ۲ نفر با سلاح گرم از نوع کلت کمری و سلاح سرد از نوع قمه درحال درگیری با متصدی یک باب مغازه و تخریب اجناس داخل مغازه هستند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: مأموران انتظامی وارد عمل شده، اما در این هنگام ۲ نفر از اراذل و اوباش مسلح به سمت مأموران حمله ور شدند.
ضربت گفت: پس از اخطار‌های مأموران پلیس مبنی بر تسلیم شدن اراذل و اوباش و بی توجهی آنان، در نهایت مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت آنان شلیک و پای یکی از اراذل و اوباش را مجروح و سرانجام او را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه وضعیت این فرد مجروح شده رضایت بخش اعلام شده است، گفت: یکی دیگر از اراذل و اوباش از صحنه فرار کرد که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: یک قبضه سلاح گرم شامل کلت کمری به همراه هفت فشنگ، کشف و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد