Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

رویداد۲۴ساعت 30 دقیقه بامداد امروز -جمعه- انفجار و نور شدیدی در منطقه شرق تهران رویت شده است. به سرعت تصاویر و کلیپ‌هایی از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان در این باره با عنوان «مشاهده شی نورانی در شرق تهران»، نوشت: از دقایقی پیش در برخی رسانه‌ها و صفحات مجازی تصاویری منتسب به انفجار در شرق تهران و حوالی پردیس منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزیره نیز با انتشار یک خبر فوری به نقل از رسانه‌های داخلی ایران از وقوع انفجار شدید در منطقه شرق تهران خبر داد.

توییتر الحدث و العربیه نیز در خبری فوری، از انفجار در پایگاه نظامی در شرق تهران خبر دادند. هنوز این خبر از سوی مراجع رسمی تایید و یا تکذیب نشده است.

بی‌بی‌سی نیز در این باره نوشت: تصاویر منتشر شده و گزارش‌ها در شبکه های اجتماعی حاکی از دیده شدن نوری در شرق تهران است که از زمین نشات می‌گیرد و تا ارتفاع بالا آسمان را روشن می‌کند.

کانال تلگرامی سپاه سایبری پاسداران نیز دقایقی پیش با انتشار یک پست نخستین واکنش را به این خبر را نشان داد و نوشت: 2 فرضیه برای شی نورانی: فرضیه اول: معدوم سازی مهمات قدیمی و فرضیه دوم: احتمال انفجار زاغه مهمات.

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتشار نور نارنجی در شرق تهران، به جای تایید یا رد احتمال انفجار گفت: جزییات این موضوع در دست بررسی است.

در همین زمینه یک منبع آگاه در نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که موضوع در دست بررسی قرار دارد، از مردم خواست تا بدون توجه به شایعه‌سازی‌های رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب، منتظر اعلام اخبار رسمی درباره جزئیات این اتفاق باشند.

تکمیل می شود....

 

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، انفجار در شرق تهران ، انفجار در پایگاه نظامی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انفجار در شرق تهران انفجار در پایگاه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله

رزمندگان حزب الله پایگاه نظامیان صهیونیست موسوم به «الرادار» در اراضی اشغالی شبعا را هدف حمله راکتی قرار دادند که اهداف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

نیرو‌های مقاومت همچنین پایگاه نظامی «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله راکتی قرار دادند که در نتیجه آن، اهداف تعیین شده به دقت مورد اصابت آتش رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

رزمندگان حزب الله همچنین محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه‌های نظامی «رامیم» و تپه «الکرنتینا» را با آتش توپخانه هدف قرار دادند و در پی آن، اهداف مورد نظر مورد اصابت آتش مقاومت قرار گرفت.

همزمان، شبکه المیادین به نقل از خبرنگارش در جنوب لبنان اعلام کرد یک هدف نظامی متعلق به اشغالگران صهیونیست در پایگاه نظامی «حدب یارون» مورد حمله مستقیم قرار گرفت.

ساعاتی پیش نیز، شبکه المیادین گزارش داد یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در سواحل «حیفا» شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپاد‌های حزب‌الله قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، این حمله به وسیله یک اسکادران پهپاد از خاک لبنان به سمت شهرک‌های اطراف الجلیل انجام و منجر به فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» و ترور یکی از برادران مجاهد، پهپاد‌های ما مقر تیپ گولانی و مقر یگان ۶۲۱ «ایگور» در پادگان «شراغا» در شمال شهر اشغالی «عکا» را هدف قرار دادند.

طبق بیانیه حزب‌الله این حمله به صورت دقیق و مستقیم انجام شد.برخی منابع نیز از اصابت موشک به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که پس از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در منطقه «کریوت» صدای چند انفجار در منطقه شنیده شد.

این رسانه‌ها همچنین از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در بندر «حیفا» خبر دادند.

طبق این گزارش، پس از فعال شدن آژیر‌های خطر، آتش سوزی در منطقه شمالی بندر حیفا رخ داد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به سمت آب‌های لبنان در مقابل «الناقوره» موشک پرتاب کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری