Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال پس از شکست تیم فوتبال این باشگاه برابر فولاد در شروع دوباره لیگ برتر، با صدور بیانیه ای تهدید کرد اگر روند داوری های ناعادلانه ادامه داشته باشد از لیگ برتر انصراف خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در چارچوب بازی معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روز گذشته تیم‌های فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند که عملکرد پر بحث سیدمهدی سیدعلی داور این مسابقه در نتیجه نهایی بازی مؤثر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه باشگاه استقلال بیانیه‌ای به شرح زیر صادر نمود:

بعد از حدود ۴ ماه تعطیلی مسابقات، روز گذشته میلیون‌ها علاقمند به فوتبال برای تماشای مصاف فولاد و استقلال لحظه شماری می‌کردند اما آنچه که آن‌ها از پای تصاویر بی کیفیت مشاهده کردند، یک داوری عصبی بود که تسلطی بر بازی نداشت و سوت‌های یک طرفه‌اش باعث برهم خوردن تعادل بازی شد.

هرچند در تصاویر تلویزیونی تصویر منجر به اخراج علی کریمی به صورت آهسته پخش نشد ولی در همان تصویر اولیه هم خطای بازیکن فولاد محرز بود و علی کریمی که به دنبال اضافه شدن به حمله استقلال بود، خواست تا دستان بازیکن فولاد را کنار بزند که با کارت قرمز سیدعلی مواجه شد. به عبارت ساده‌تر اگر داور مسابقه خطای بازیکن فولاد را می‌دید، علی کریمی اخراج نمی‌شد. در ادامه تصمیم غلط یا به تعبیر بسیاری از کارشناسان، اخراج سخت‌گیرانه کریمی را به دنبال داشت.

این اتفاقات درحالی رخ داده که مشابه صحنه‌های رخ داده برای دو بازیکن و سرمربی استقلال برای سایر تیم‌ها هیچگاه با چنین جریمه‌هایی همراه نبوده و ظاهراً استانداردهای دوگانه‌ای برای استقلال وجود دارد.

اشتباهات داوری در این فصل بارها و بارها به استقلال لطمات جبران ناپذیری زده است.

باشگاه استقلال روز شنبه طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض جدی خود را بابت وضعیت داوری‌ها اعلام می‌کند و در صورت تداوم این اشتباهات و برخوردهای دوگانه نسبت به استقلال، از ادامه رقابت‌های لیگ برتر انصراف خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد باشگاه استقلال باشگاه استقلال فولاد باشگاه استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اتفاقات شب گذشته در برنامه فوتبال برتر و اظهارات سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه قانون گل زده در خانه حریف در تقابل های رو در رو برداشته شده است، این موضوع با واکنش استقلالی ها همراه شد.

تا پیش از این تصور می شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می شودو

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش. #عدالت .»


حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است:

آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شود.

کد خبر 844978 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید