Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا از پایان روزهای سخت آرسنال و تلاش توپچی‌ها برای رقم زدن آینده‌ای بهتر سخن گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا پس از بازگشت تیمش به روند پیروزی با برتری 2 بر صفر در خانه ساوتهمپتون در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از دوران دشوار لندنی‌ها سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال ابتدا اظهار داشت: دو هفته بسیار سخت را سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه  مقابل برایتون پیروزی را از دست دادیم،  نگران بودم زیرا آن شکست روی تیم اثر گذاشت. اعتمادبه‌نفس فاکتور مهمی است و دیروز در تمرینات واکنش‌های مثبتی از بچه‌ها دیدم. این پیروزی بسیار برای ما اهمیت دارد.

آرتتا درباره گرانیت ژاکا گفت: حضور او مهم است. ژاکا در بازی گم نمی‌شود.  او ارزش‌های  خاص خود را دارد و آن  را به نمایش می‌گذارد. تعهد ژاکا فوق‌العاده است و  الگوی مناسبی برای سایر بازیکنان محسوب می‌شود.

وی درباره اینکه آیا نبود متئو گوئندوزی در بازی به دلیل جریمه و تنبیه او بود، بیان داشت: غیبت متئو گندوزی به دلیل فنی شکل گرفت. مشکلات تیم را به صورت خصوصی برطرف می‌کنیم. نمی‌خواهم  درباره اتفاقات احتمالی جدول حرفی بزنم. من به فکر نحوه تمرین کردن روزانه تیم و عملکردش در بازی‌های مختلف هستم. دو بازی کاملاً متفاوت مقابل منچسترسیتی و برایتون داشتیم. نشان دادیم  اگر متعهد و متمرکز باشیم، شکست دادن‌مان سخت است و می‌توانیم در هر زمینی به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال افزود: باید به‌عنوان یک تیم پیشرفت کنیم. چیزهای زیادی در تیم وجود دارد که باید بهتر شوند. موظفیم نقاط ضعف خودمان  را تشخیص دهیم و برطرف کنیم. بازیکنان هم چنین چیزی می‌خواهند  و تمایل دارند تا این راه را ادامه دهند. تیم جوان و بی‌تجربه‌ای هستیم، اما در لیگ برتر انگلیس باید چنین موضوعاتی را مدیریت کنیم. نمی‌توانیم برای 100 دقیقه به یک روش بازی کنیم. این غیرممکن است.

آرتتا در پایان خاطر نشان کرد: از زمانی که به تیم آمده‌ام، پختگی و شخصیت ادوارد انکتیا فوق‌العاده بوده است. از مهاجمان درخواست فشار به مدافعان حریف را دارم  و آنها هم به خوبی این کار را انجام می‌دهند. به بوکایو ساکا کاملاً اطمینان دارم. او به طور کامل مورد حمایت واقع و از طرف هم‌تیمی‌هایش  ستایش می‌شود. ساکا پسر بسیار باهوشی است و اشتیاق زیادی برای یادگیری دارد. او می‌خواهد  بهترین باشد و هر روز تمرین می‌کند تا به خواسته‌اش برسد. 

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال چهارشنبه شب در چهارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ قرار بگیرد و بازی حساسی را برابر این تیم برگزار کند.

این دو تیم در دیدار رفت که هفته گذشته در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال برگزار شد به تساوی ۲ -۲ رضایت دادند و حالا این بازی حساس و تماشایی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد.

یکی از نگرانی‌های بزرگ توپچی‌ها مصدومیت اودگارد در دیدار برابر استون ویلا که با شکست این تیم به پایان رسید بود. این بازیکن که در طول این فصل نقش مهمی را در ترکیب آرسنال ایفا کرده است در این دیدار و در دقیقه ۷۹ به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت.

آرتتا پس از پایان بازی توضیحی درباره شرایط و میزان جدی بودن مصدومیت ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این فصل نداد موضوع نگرانی بیشتر هواداران این تیم را به دنبال داشت‌.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که این ستاره نروژی در تمرینات امروز آرسنال حضور داشته و بدون هیچ مشکلی دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کرده است. به نظر می‌رسد که او مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال در بازی برابر بایرن نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید