Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده یک نور نارنجی در شرق تهران خبر دادند. هنوز منشا این نور مشخص نشده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از فارس، در دقایق اولیه نیمه‌شب جمعه 6 تیرماه، تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده نور نارنجی‌رنگ در مناطق شرقی تهران خبر دادند. در ویدیوهای ارسالی مخاطبان این نور به مدت چند ثانیه مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: 

از دقایقی پیش در برخی رسانه ها و صفحات مجازی تصاویری منتسب به انفجار در شرق تهران و حوالی پردیس منتشر شده است. باشگاه خبرنگاران جوان تا این لحظه صحت تصاویر مذکور و احتمال انفجار را نمیتواند تایید یا رد کند.

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتشار نور نارنجی در شرق تهران، به جای تایید یا رد احتمال انفجار گفت: جزییات این موضوع در دست بررسی است.

در همین زمینه یک منبع آگاه در نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که موضوع در دست بررسی قرار دارد، از مردم خواست تا بدون توجه به شایعه‌سازی‌های رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب، منتظر اعلام اخبار رسمی درباره جزئیات این اتفاق باشند.

در ادامه اخبار تکمیلی بروز رسانی خواهد شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

میرشهاب الدین قوامی (مدیر روابط عمومی اورژانس تهران) در گفتگو با مهر: تا این لحظه تقاضایی از اورژانس مبنی بر اعزام تکنسین و آمبولانس در این خصوص نداشته‌ایم.

اورژانس آمادگی دارد، تا در صورت تقاضای آمبولانس یا وقوع حادثه به سرعت نیرو و تجهیزات به محل اعزام کند.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در همین زمینه یک منبع آگاه در نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که موضوع در دست بررسی قرار دارد، از مردم خواست تا بدون توجه به شایعه‌سازی‌های رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب، منتظر اعلام اخبار رسمی درباره جزئیات این اتفاق باشند.   تائید رسمی رویت نور شدید در شرق تهران در زیرنویس شبکه خبر     نورنیوز نوشت:  «انفجار مخزن گاز در شرق تهران»
  اخبار دریافت شده حاکیست، تصاویری که از بامداد روز جمعه در فضای مجازی با عنوان وقوع انفجار در منطقه شرق تهران منتشر شده مربوط به انفجار یک مخزن گاز صنعتی در حاشیه یکی از مراکز وزارت دفاع بوده و هیچ ارتباطی به تاسیسات نظامی واقع در منطقه فوق ندارد.

امیر عبدی سخنگوی وزارت دفاع :

یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شده و آتش نیز توسط نیروهای اطفا حریق کنترل شده و تلفاتی هم نداشتیم.

 همکاران ما در محل مستقر هستند و در حال بررسی دقیق‌تر موضوع هستند.

 ان‌شاءالله به محض این که اطلاعات تکمیلی را به دست بیاوریم اطلاع رسانی خواهیم کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

    بیشتر بخوانید:

*انفجار مواد ضدعفونی کننده در یک باشگاه بدن سازی *2 کشته بر اثر انفجار در کارگاه شارژ سیلندرهای گاز مایع در تهران *وقوع دو انفجار در منبج سوریه لینک کوتاه: asriran.com/0035Ax

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تهران نور انفجار شرق تهران نور نارنجی مخزن گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع چند انفجار قدرتمند در پایتخت اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع چند انفجار در کی‌یف پایتخت اوکراین حکایت دارد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که صدای آژیرهای خطر در این منطقه به گوش رسیده است.

این انفجارها بعد از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در مرکز کی‌یف طی صبح امروز دوشنبه به وقوع پیوسته است. خبرگزاری فرانسه همچنین به حمله هوایی روسیه علیه این منطقه اشاره کرد.

گزارش شده که دست کم صدای پنج انفجار در کی‌یف به گوش رسیده است.

مقامات شهر کی‌یف به لاشه یک موشک که در منطقه‌ای در مرکز این شهر اصابت کرده اشاره کردند.

کد خبر 6062188

دیگر خبرها

  • انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد
  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده «اشترانکوه»
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • مشاهده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه (فیلم)
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن
  • انفجار مین در سردشت دوزخمی برجای گذاشت
  • فیلم/ مشاهده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • مشاهده یک پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال (فیلم)
  • وقوع چند انفجار قدرتمند در پایتخت اوکراین