Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@23:13:17 GMT

محققان یک قدم به درمان اگزما نزدیک شدند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۸۴۸۳

محققان یک قدم به درمان اگزما نزدیک شدند

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مطالعه جدید محققان دانشگاه بینگهمتون و دانشگاه ایالتی نیویورک به از بین بردن لایه های ناسالم پوست و درمان گزما نزدیکتر خواهد شد.

تخمین زده شده که 35 میلیون آمریکایی از اگزما رنج می برند، اگزما بیماری مزمن پوستی است که به عنوان درماتیت آتوپیک نیز شناخته می‌شود.

در سراسر جهان، 2 تا 5درصد از بزرگسالان و حدود 15درصد از کودکان علائمی مانند پوست خشک، التهاب و خارش یا زخم‌های باز را در پوست خود تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه درمان‌های بیشماری مانند کرم‌های پزشکی و داروهای طبیعی وجود دارد، اما دلایل دقیق این بیماری مشخص نیست.

یکی از نتایج درماتیت آتوپیک کاهش سطح روغنهای پوست است که به عنوان لیپیدها شناخته می شوند. لیپیدهای موجود در سطح پوست برای تنظیم هیدراتاسیون و همچنین محافظت از پوست در مقابل مهاجمان خارجی به‌طور غیرمستقیم از طریق سیگنالینگ ایمنی یا مستقیماً از طریق فعالیت ضد میکروبی ذاتی آنها عمل می کنند.

نتیجه دیگر اگزما افزایش باکتریهای استاف در پوست است که می‌تواند باعث تحریک و عفونت شود.

گای جرمن استاد دانشگاه گفت: ژنتیک در ابتلا به اگزما نقش دارد؛ در برخی مشاغل خاص مانند متخصصان مراقبت های بهداشتی، فلزکاران ، آرایشگران و کارگران فرآوری مواد غذایی نیز به احتمال زیاد شرایط پوستی تغییر می‌کند.

محققان معتقدند که این باکتری ها در اطراف سلول های پوست رشد نمی کنند بلکه در واقع از طریق آنها رشد می کنند. با کاهش چربی ( از طریق ژنتیک یا خطرات شغلی) به نظر می رسد که پوست در برابر تهاجم باکتری ها و عفونت بافت زیر پوستی آسیب پذیرتر می‌شود.

اکنون دانشمندان متوجه شدند که چربی ها برای محافظت در برابر این میکروارگانیسم هایی که وارد بدن می‌شوند و باعث ایجاد بیماری ها می شوند، مهم هستند.

اگرچه این مطالعه همه رازهای درماتیت آتوپیک را مشخص نمی‌کند اما نشان داد که باکتریها می توانند عامل آن باشند نه نتیجه بیماری که این یک قدم بزرگ رو به جلو است.

محققان اعلام کردند که اکنون می دانیم باکتری‌ها از طریق پوست آسیب دیده به لیپید نفوذ می‌کنند که برای مراحل بعدی باید تحقیقات بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

178 / 336 اگزما درماتیت آتوپیک لیپیدها باکتریها پوست درمان اگزما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اگزما درماتیت آتوپیک باکتریها پوست درمان اگزما درماتیت آتوپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رازهای داشتن پوست سری سالم: راهنمای کامل تمیز کردن پوست سر (فیلم)



منبع:پیج tabib_nokte

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص شگفت‌انگیز آب برنج برای پوست و مو (فیلم) آموزش یوگای صورت برای جوان سازی پوست (فیلم)

دیگر خبرها

  • آنتی بیوتیک ها در تسکین سرفه موثر نیستند
  • این ۵ عادت سلامت پوست را به خطر می‌اندازند
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید
  • درمان MS با کمک نانومواد ممکن شد
  • درمان افسردگی مقاوم به دارو با ایمپلنتی به اندازه نخود
  • خواص روغن ماکادمیا برای پوست و مو
  • درمان بیماران مبتلا به MS ساده‌تر می‌شود
  • رازهای داشتن پوست سری سالم: راهنمای کامل تمیز کردن پوست سر (فیلم)