Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیمسال تحصیلی تابستان سال ۱۳۹۹ به صورت غیرحضوری در قالب آموزش مجازی برگزار می شود.

براساس این گزارش ، ترم تحصیلی تابستانی دانشگاه شهید بهشتی طبق تقویم آموزشی به صورت غیر حضوری در راستای آموزش مجازی برگزار می شود.

گفتنی است، دانشجویان متقاضی تحصیل در ترم تابستان باید طبق روال گذشته دروس نظری خود را از طریق آموزش مجازی براساس ساعات مورد تائید اساتید دانشگاهی پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است ، انتخاب واحد برای ترم تحصیلی تابستان از شنبه ۱۴ تیر ماه تا سه شنبه ۲۴ تیرماه تا ساعت ۱۵ انجام می شود. همچنین شروع کلاس‌ها شنبه ۲۸ تیرماه خواهد بود و حذف دروس روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه است. از طرفی پایان کلاس‌ها شنبه اول شهریور ماه بوده و امتحانات دوشنبه ۳ شهریور ماه تا پنجشنبه ۶ شهریور ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

31 / 31 امتحان دانشگاه شهید بهشتی ترم تابستانه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امتحان دانشگاه شهید بهشتی ترم تابستانه دانشگاه شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «بیست و هفت جمله» نوشته محسن ذوالفقاری به‌تازگی توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب مجموعه بیانات شهید بهشتی درباره نماز است.

شهید بهشتی درباره نماز و یادگیری معانی کامل عبارات آن می‌گوید: «امیدوارم پدران و مادران به سهم خود بکوشند به بچه‌ها با همان زبانی که می‌فهمند این معانی [نماز] را در حدود فهمشان یاد دهند و امیدوارم ما نیز به‌زودی امکاناتی پیدا کنیم و در آینده نزدیک این فرصت نصیب شود که در مسجد نیز زمینه‌ای برای فهماندن این مطالب، مخصوصاً به کودکان، فراهم شود».

«یاد گرفتن معانی کامل عبارات نماز بر هر مسلمانی در حدود درک و توانش واجب است، نه مستحب. البته ممکن است این فتوا با این صراحت در کلمات بعضی فقها نباشد یا اگر از بعضی از آنان بپرسید، با تردید پاسخ بگویند؛ ولی طبق مبانی اصیل فقه ما، نظری که عرض می‌کنم یک نظر مستند اسلامی است.»

نویسنده این کتاب با تأثیر از این جملات کتاب را به نگارش درآورده و این‌کتاب در ۴ فصل منتشر شد. جایگاه و اهمیت نماز، معنا و زبان نماز و آثار نماز از جمله عناوین فصل‌های این کتاب هستند.

این‌کتاب با ۲۵۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۴۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6085599 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول