Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  «برونو گارسیا» در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال ژاپن در خصوص تعویق مسابقات جام جهانی فوتسال گفت: سه دلیل وجود دارد که معتقدم فیفا تصمیم درستی برای تعویق جام جهانی فوتسال گرفته است. دلیل اول به جنبه سلامت مربوط است. باید زمان کافی به بازیکنان و تیم ها داده شود تا خود را آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلیل دوم عدالت است. مسابقات انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی و اروپا برگزار شده در حالی که در منطقه آمریکای مرکزی و آسیا هنوز مسابقات انتخابی انجام نشده است. فکر می کنم ایجاد یک فرصت عادلانه برای تمام تیم ها ضروری است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن دلیل سوم خود برای موافقت با تعویق جام جهانی فوتسال را حفظ سطح بالای این مسابقات عنوان کرد و اینکه به تیم ها فرصت داده می شود بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

گارسیا سپس به برنامه هایش برای ژاپن اشاره کرد و ادامه داد: ارزیابی وضعیت فعلی بازیکنان، اولین کاری است که باید انجام بدهیم. بازیکنان بعد از پایان رقابت های لیگ در ماه ژانویه، چند ماه فرصت بازی در مسابقات در سطح بالا را نداشتند. امسال قصد داریم اردوی تمرینی را در تابستان برگزار کنیم و به بازیکنان اجازه بدهیم که سطح عملکردشان را بالا ببرند.

وی همچنین گفت: تیم ما از بازیکنان مسن و نسبتا قدیمی تشکیل شده است و بنابراین تعویق جام جهانی یک چالش جدید برایمان ایجاد می کند. باید راهکارهای لازم برای ورود به مسابقات را در شرایط مناسب پیدا کنیم. البته این یک فرصت جدید برای کسانی که مصدوم و یا خارج از فرم هستند ایجاد می کند تا برای پیوستن به تیم ملی در این رقابت قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن صعود به جام جهانی را هدف فوری و اولیه تیمش عنوان کرد و گفت: در طول دوران قرنطینه، با بازیکنان در ارتباط بودم و از آنها اطلاع دارم. باوجود دوری، اطمینان داریم که می توانیم جایگاه خود را در جام جهانی به دست بیاوریم.

کد خبر 4958588 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال ژاپن فوتسال جام جهانی فوتسال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون کشتی ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال اتحادیه جهانی کشتی کمیته ملی المپیک فوتسال تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی فوتسال تعویق جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش نشانه گیری توپ پینگ پونگ با نی توسط بازیکنان اینتر / فیلم

چالش متفاوت در تمرین اینتر که توسط بازیکنان تیم اجرا شد.

دانلود (8.4MB)

دیگر خبرها

  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • فیلم| درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • لحظات زد و خورد بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • فیلم/ درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش!
  • ببینید | درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مسابقات فوتسال جام رمضان خاش
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • چالش نشانه گیری توپ پینگ پونگ با نی توسط بازیکنان اینتر / فیلم
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا