Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:45:42 GMT

نماز جمعه در کدام شهرها برگزار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۹۰۵۱

نماز جمعه در کدام شهرها برگزار می‌شود؟

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری گفت: نمازجمعه فردا در شهرهای شهرکرد، سامان، بروجن، لردگان، آلونی، فلارد، گندمان، بلداجی، نقنه، فرادنبه، سفیددشت، شلمزار و گهرو برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید مرتضی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: نماز با برکت جمعه فردا در شهرهای شهرکرد، سامان، بروجن،لردگان، آلونی، فلارد، گندمان، بلداجی، نقنه، فرادنبه، سفیددشت، شلمزار و گهرو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به دلیل افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در شهرهای بن، کوهرنگ، فارسان، باباحیدر، جونقان، فرخشهر و شهرکیان نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی نمازگزارانی که در شهرهایی که نماز جمعه برگزار می‌شود خواهشمندیم با استفاده از ماسک، دستکش و مهر اختصاصی حضور پیدا کنند و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مرتضی احمدی رئيس شورای سياستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری نماز جمعه برگزار می شود نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، زنگ کار و تلاش با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولین استانی نواخته شد.

بیشتر بخوانید

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری+فیلم

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم