Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌ ورزش‌های رزمی کشور در مجمع انتخابات رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان سمنان از فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار ورزشکار در ۱۱۸ رشته رزمی در کشور خبر داد و گفت: با توجه نبود آمار دقیق از ورزشکاران ساماندهی شده و برخی مشکلات در صدور کارت بیمه و فدارسیون، آمار واقعی فعالین این رشته‌ها تا یک میلیون نفر براورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۸ انجمن دارای تشکیلات جهانی از بین ۱۱۸ رشته ورزشی قابلیت تبدیل به فدراسیون دارند و باید فعایت خود را در استان‌ها تکمیل کنند تاکید کرد: به منظور بهره گیری بیشتر از ظرفیت استانها، ۱۲ نفر از روسای هیات‌های استانی در فدارسیون دارای مسئولیت هستند و روند عضویت در مجامع بین المللی هم در حال پیگیریست.

بهتری تداوم تعطیلی باشگاه‌های رزمی بر اثر شیوع کرونا را از مشکلات این ورزشکاران برشمرد و گفت: در صورت تدوین و ابلاغ دستورالعمل بهداشتی ورزش‌های رزمی در فدراسیون پزشکی ورزشی تا هفته آینده، فعالیت این باشگاه‌ها با رعایت کامل شرایط بهداشتی از سر گیری می‌شود.

به گفته رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی کشور، مسابقات کشوری و استانی ورزش‌های رزمی نیز در صورت تایید ستاد ملی کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی از مرداد ماه آغاز خواهد شد.

او مسابقات آسیایی اندونزی در مهر ماه ۹۹ و مسابقات جهانی ایندورگیم در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ را از جمله مهمترین اعزام‌های بین المللی ورزشکاران رزمی عنوان و بیان کرد: در صورت اعلام و تایید‌های بهداشتی ویژه کرونا، فدراسیون برای اعزام‌ها اقدام خواهد کرد.

در این مجمع بر اساس نتایج آرا از بین دو نامزد معرفی شده، حسن عرب خابوری با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه بعنوان رئیس این هیات در استان انتخاب شد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات ورزشی ویروس کرونا ورزش رزمی ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی