Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جانشین مرزبانی استان بوشهر با تاکید بر مقابله با کالای قاچاق گفت:تخلیه و بارگیری کالا در استان بوشهر باید از مبادی رسمی و قانونی صورت گیرد در غیر این صورت کشف هرگونه کالا از معابر غیررسمی قاچاق محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سرهنگ منصوررضا عزیزی صبح امروز در بررسی اسکله تجاری بندر عسلویه با تاکید بر نقش مهم ساحل‌نشینان در ارتقاء امنیت مرزی اظهار داشت: تعامل و همکاری مردم ساحل نشین استان بوشهر با مرزبانی استان ستودنی است و در این راستا تسهیل در ارائه خدمات به مردم مورد تاکید قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرزدریایی با خلیج فارس است افزود: مردم ساحل نشین استان بوشهر توجه ویژه‌ای به اشتغال مرتبط با دریا از جمله صید و صیادی، تجارت و مشاغل ملوانی دارند که تسهیل و رفاه مرزنشینان از اولویت کاری مرزبانی است.

جانشین مرزبانی استان بوشهر از برقراری  امنیت پایدار در طول سواحل استان خبر داد و بیان کرد: یکی از بزرگترین وظایف مرزبانی برقراری نظم و امنیت جامعه است که در این عرصه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در دستور همه مرزنشینان قرار دارد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه مرزنشینان و ساحل نشینان  استان بوشهر فعالیت‌های قانونی  انجام می‌‌دهند گفت: ساحل نشینان در نقاط‌های مختلف شهری و روستایی استان بوشهر از اقدامات غیر قانونی پرهیز می‌کنند که از تعامل و همکاری آنان با فرماندهی مرزبانی استان قدردانی می‌شود.

400 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد 260 میلیارد تومان کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد پاسگاه دریابانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بوشهر افتتاح شد‌

وی، با تاکید بر روان سازی و تسهیل در امر صادرات و واردات برای تحقق جهش تولیدات گفت: ورود و خروج  شناورها فقط از مبادی رسمی و قانونی استان بوشهر صورت می‌گیرد در غیر این صورت تخلیه و بارگیری هرگونه کالا در سواحل استان بوشهر از معابر غیررسمی، قاچاق محسوب می‌شود.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۴۸ دستگاه تلفن همراه آیفون به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مرز بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال، جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 747644

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد