Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@10:07:56 GMT

جشنواره بازهای بومی محلی در تالش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۹۸۷۱

جشنواره بازهای بومی محلی در تالش برگزار شد

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر جشنواره بازی های بومی محلی در شهرستان تالش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر جشنواره بازی های بومی محلی روز گذشته(پنجشنبه، ۵ تیر) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روستای راهنما محله تالش برگزار شد.

 

«سید عیسی مهدوی» در این جشنواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به کارکنان این قوه تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار تالش به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در ۲۶ ژوئن ۱۹۸۶ برابر ۵ تیرماه یک تفاهم نامه ای بین ۱۶۴ کشور دنیا امضاء شد که همه کشورهای دنیا برای مبارزه با پدیده شوم و زشت اعتیاد با هم هماهنگ شدند.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در روستای راهنما محله تالش، تصریح کرد: امروز با برگزاری این جشنواره می خواهیم نشان دهیم که با ورزش و شور و نشاط اجتماعی می توانیم به مبارزه این پدیده شوم برویم.

 

مهدوی گفت: با انجام فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و ورزشی و موضوعاتی نظیر این می توان به مقابله با اعتیاد رفت و اینگونه برنامه ها باید تقویت شوند.

 

عالی ترین نماینده دولت در تالش با بیان اینکه پیشگیری در بحث مبارزه با مواد مخدر حرف اول را می زند، خاطرنشان کرد: گروه های مردم نهاد، شوراهای اسلامی و به ویژه خود مردم در این راستا نقش مهمی دارند و باید دست به دست هم دهیم و این پدیده شوم و زشت را از جامعه ریشه کن کنیم.

 

مهدوی با اشاره به اینکه مقابله با مواد مخدر وظیفه نیروهای نظامی، قوه قضائیه و سایر دستگاه های ذیربط است، گفت: در شورای مبارزه با مواد مخدر در چارچوب قانون در بحث پیشگیری و مقابله، با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر اقداماتی را انجام دادیم و خواهیم داد.

 

گفتنی است، اجرای برنامه های متعدد آشنایی با آسیب های مواد مخدر، راهکارهای مقابله با مواد مخدر، شعر خوانی، اجرای موسیقی تالشی، برگزاری مسابقه های بومی محلی، آموزش همگانی توسط هلال احمر، تجلیل از ورزشکاران محلی، قرائت میثاق نامه کمپین نه به مواد مخدر و تشکیل زنجیره انسانی مبارزه با مواد مخدر از دیگر بخش های این جشنواره در روستای راهنما محله بخش مرکزی تالش بود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد تالش ورزش مبارزه با مواد مخدر بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: با فعال سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محور‌ها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت، ماموران این پلیس موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی در محور قم به تهران شدند و برای بررسی موضوع به آنها دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: متهمان سعی در فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران، ناکام مانده و هر ۲ بازداشت و خودروی آنها متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۵۰ کیلو گرم تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف شد و ۲ متهم دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • مسئولیت‌پذیر کردن نظام بین‌الملل در مبارزه با مواد مخدر
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری در کوهرنگ
  • اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان