Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق کودکان سازمان ملل از افزایش تعداد کودکان یمنی که از سوء تغذیه رنج می‌برند تا پایان سال جاری خبر داد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فرانس ۲۴، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که تعداد کودکانی که از سوء تغذیه در یمن رنج می‌برند ممکن است تا پایان سال جاری به دومیلیون و ۴۰۰ هزار نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نهاد سازمان ملل اعلام کرد که حمایت مالی از کمک‌های بشر دوستانه برای ارسال به یمن کاهش یافته است و این مسأله باعث افزایش تعداد کودکانی می‌شود که در یمن از سوء تغذیه رنج می‌برند.

در گزارش منتشر شده از سوی یونیسف آمده است: تعداد کودکان زیر پنج سال که از سوء تغذیه رنج می‌برند با افزایش ۲۰ درصدی رو به رو می‌شود. اگر حمایت مالی فوری از یونیسف انجام نشود کودکان یمنی در معرض قحطی و مرگ قرار می‌گیرند.

یونیسف هم چنین اعلام کرده است که یمن بدترین مکان در جهان برای کودکان به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که از آغاز تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن در سال ۲۰۱۵ تاکنون وخیم‌ترین بحران انسانی در جهان در یمن شکل گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یمن کودک سو تغذیه یونیسف تعداد کودکان سوء تغذیه رنج می برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند

ستاره برند اسمکدان هم به جمع خروجی‌های جدید WWE پیوست.

صبح امروز، کمرون گرایمز خبر اخراج خود از کمپانی WWE را به اطلاع عموم رساند.

طرفداری | قهرمان سابق کمربند آمریکای شمالی NXT که به تازگی با انتقال به برند اسمکدان به جمع ستارگان اصلی اضافه شده بود، با به اشتراک‌گذاری ویدیویی با چشمانی اشک آلود خبر اخراج‌اش از WWE را در اینستاگرام و توییتر اعلام کرد. چند ساعت قبل از این اتفاق نیز خبر اخراج وان واگنر، دیگر ستاره WWE در اینترنت منتشر شده بود تا به این ترتیب این دو ستاره نیز به جمع دیگر اخراجی‌های این چند روز WWE از جمله جیندر ماهال، ژیا لی و ایندوس شر اضافه شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • از رنجی که می‌برند...
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم