Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیئت فوتبال استان تهران بر این اعتقاد است که روند انتخابات این هیئت مهندسی نشده و همه کارها طبق قانون پیش می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, حبیب‌الله شیرازی درباره عدم برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران, گفت: اساسنامه‌ای وجود دارد که مصوب فدراسیون فوتبال است و در سال 94 به همه هیئت‌ها ابلاغ شده و بر اساس آن شرح وظایف مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم بر اساس این اساسنامه جلو رفته‌ایم. بند 9 آن می‌گوید اگر انتخابات به هر دلیلی عقب بیفتد, رئیس هیئت مسئولیت سرپرستی هیئت را تا زمان برگزاری انتخابات دارد. 2 بار برای این انتخابات تاریخ مشخص شده اما به دلایلی به تعویق افتاده است.

سرپرست هیئت فوتبال تهران در واکنش به اینکه با این وضعیت شائبه مهندسی شدن انتخابات از سوی او به وجود می‌آید, عنوان کرد: مگر من برگزار کننده هستیم؟ طالقانی, رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال به همراه ریاست یا سرپرست فدراسیون که الان آقای بهاروند است, مجمع را برگزار می‌کنند. هیچ دخالتی در این کار ندارم و مثل سایر کاندیدا‌ها برنامه‌های خودم را اعلام می‌کنم. هیچ مهندسی وجود ندارد, مگر مدیران باشگاه‌های تهرانی را من منصوب کردم؟ در هیئت‌های شهرستان‌ها نیز تعدادی از رؤسا قبل از اینکه من رئیس شوم بوده‌اند! مجمع 54 عضو دارد.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، درباره فراخوانی که برای انتخابات صادر شده است, اظهار داشت: ما فراخوان ندادیم و فدراسیون به دلیل اینکه یک سال تمام شده و قرار است تاریخی مشخص و انتخابات برگزار شود این فراخوان را اعلام کرده است.

دست‌های پنهان و ادامه بلاتکلیفی هیئت فوتبال تهران/ ثبت‌نام دوباره از نامزدها؟نامه گل‌محمدی به علی‌نژاد درباره هیئت فوتبال تهرانتأکید دوباره گل‌محمدی: انتخابات فردای هیئت فوتبال تهران مشروعیت ندارد؛اعضا مهندسی شده‌اند/نهادهای نظارتی گفتند انتخابات لغو شود

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هیئت فوتبال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا

انتخابات ریاست فدراسیون ترای اتلون فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) از ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه) در سالن استاد فارسی واقع در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون

 

برای این انتخابات 9 نفر تایی صلاحیت شده‌اند که اسامی آنها به شرح زیر است:

امین احمدی، حمید براتی، محمدکاظم حججی، محمد نصیری، ایرج عرب، سید کمال پیمبری، مهدی گودرزی، علی اکبر حسن‌پور حیدری، جاسم منوچهری

فدراسیون ترای اتلون از 7 اسفند ماه با سرپرستی کمال جوانمرد اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی