Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شجاعان، مدیر کل کمیته امداد استان یزد در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هم اکنون ۴۸۵ خانواده زندانی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هستند و از خدمات مختلف معیشتی، درمانی، جهیزیه، تعمیر مسکن، ودیعه مسکن، اجاره مسکن، کمک هزینه تحصیلی و فرهنگی، سبد غذایی، لوازم ضروری منزل، وام کارگشایی و وام اشتغال بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 او افزود: در سه ماهه امسال ۵۹۵ نفر حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) به جمع حامیان اضافه شدند.

شجاعان ادامه داد: در این مدت حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ هشت میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در بین نیازمندان استان یزد توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خیمنی استان گفت: همچنین ۱۸۵ هزار پرس غذای گرم در ۴۱ آشپزخانه مهدوی در سطح استان طبخ و به ارزش دو میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان و در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی وام اشتغال کمیته امداد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران نیک اندیش از بند زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان با اعلام این خبر گفت: رقم بدهی این زندانیان ۱۴۵ میلیارد تومان بوده که ۱۴۰ میلیارد تومان با گذشت و پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، ۳ میلیارد تومان با پرداخت وام و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن نیز از سوی خیران تامین شده است.

حسن بیگی افزود: پارسال خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۹ میلیارد تومان کمک کردند. این رقم امسال به ۱۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او گفت: اکنون ۱۶۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۴۰۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی