Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما سادات لاری گفت:ز دیروز تا امروز ۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند‌.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۵۶ مورد بستری شدند و با احتساب این تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۱۷ هزار و ۷۲۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۷۷ هزار و ۸۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۲۹۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در استانهای کرمانشاه و کردستان گرچه شاهد کاهش موارد بستری بوده ایم اما وضعیت همچنان قرمز است. همچنین استانهای خوزستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

استانهای آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و البرز تغییرات فزاینده ای در موارد بستری داشته اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارزار جهانی نور قرمز در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری خوی به کارزار جهانی  نور قرمز  فدراسیون جهانی هموفیلی (‌روشن کردن المان های شهری با نور قرمز ) پیوست.

 

  این اقدام که یاد آور ضرورت حمایت همه جانبه از بیماران هموفیلی و کمک  همه مراکز درمانی و تشخیصی به شناسایی این بیماران هست بمناسبت ۲۸ فروردین ماه(۱۷ آوریل) هم زمان با دیگر شهرهای کشور در میدان پرستار و بر روی اِلمان پرستار این میدان انجام شد.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • کارزار جهانی نور قرمز در خوی
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • ۲۵۰ محدوده فرونشست در کشور شناسایی شد
  • شناسایی ۲۵۰ محدوده فرونشست در کشور/ کرمان دارای بیشترین فرونشست در کشور است