Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا مومنی در دیدار با هیات مدیره شرکت آب و برق و تاسیسات قشم، بیان کرد: این شرکت طی ماه‌های گذشته و هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، عملکرد بسیار خوبی در سطح شهر قشم داشته و توانسته به بهتربن نحو از عهده ماموریت‌های محول شده با موفقیت عبور کند.

وی با اشاره به هماهنگی خوب موجود در میان اعضای هیات مدیره شرکت آب و برق و تاسیسات قشم، تصریح کرد: همدلی و هماهنگی موجود در این مجموعه، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در کلام و رفتار مجموعه به خوبی قابل مشاهده است و تاثیرات مثبت زیادی در عملکرد آن داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: با وجود مشکلات مختلف و برخی کمبودها، شاهد هستیم که این مجموعه به نحوه احسن کارهای خود را اجرایی کرده و در جلب رضایت شهروندان موفق بوده است.

به گفته مومنی، مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم این ماموریت را برای خود قائل است که با تامین زیرساخت‌های لازم در بخش های مختلف و با هماهنگی بیشتر با مجموعه ها در مسیر توسعه پایدار این منطقه حرکت کند و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.

عالی‌ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: هرچند طی سال های گذشته و با فعالیت های خوب انجام شده در شرکت آب و برق و تاسیسات قشم شاهد پیشرفت های خوبی هستیم، اما باید بدانیم که هنوز راه زیادی برای تکمیل ماموریت ها و خدمت رسانی به مردم این منطقه باقی مانده که باید طی شود.

وی با اشاره به این‌که مدت هاست همه کشورها در حوزه امنیت و پدافند غیرعامل، به سمت استفاده از توان نرم افزاری حرکت می کنند، گفت: امروز کشورهایی در حوزه امنیت عملکرد موفقی دارند که توانسته اند امنیت پنهان را ایجاد کند و لزوم اهمیت به امنیت منابع آبی شهر قشم برای ما جز اولویت ها است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی های خاص جزیره قشم موضوع برقراری امنیت در موضوعات مرتبط با منابع آبی یکی از مسائل بسیار مهم و کلیدی در این منطقه است، که امیدواریم با عملکرد خوب این شرکت موفقیت های بیشتری را در جهت جلب رضایت شهروندان شهر قشم بدست بیاوریم.

خدمت‌رسانی موفق شرکت آب و برق و تاسیسات در بحران کرونا

بر اساس این گزارش مدیر آب و برق و تاسیاست قشم نیز در این جلسه توضیحاتی پیرامون اقدامات انجام شده توسط این مجموعه با توجه به شیوع ویروس کرونا ارائه کرد و گفت: با وجود همه مشکلات و سختی های موجود، خدمات دهی به بهترین شکل در این ایام انجام شده است.

فرامرز مومنی با اشاره به تلاش های این شرکت در جهت تامین مواد مورد نیاز برای ضدعفونی کردن شهر قشم، ادامه داد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا تولید آب ژاول(مایع ضدعفونی کننده سطوح) با هدف تامین مواد مورد نیاز برای ضدعفونی کردن محیط‌ها و اماکن عمومی شهر قشم در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

وی افزود: تامین آب آشامیدنی یکی از مشکلات اصلی مردم جزیره قشم محسوب می شود و با اقدامات خوبی که در این زمینه انجام شده رضایت ساکنان شهر قشم که حوزه اصلی ماموریت این شرکت هستند تا اندازه زیادی تامین شده است.

به گفته مدیر شرکت آب و برق و تاسیسات قشم؛ تامین آب جزیره یکی از موضوعات مهم در این منطقه است که ارتباط نزدیکی با امنیت و حرکت جوامع محلی به سوی توسعه پایدار دارد.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه برای حل مشکل شهروندان شهر قشم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 525577 برچسب‌ها جزیره قشم استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جزیره قشم استان هرمزگان سازمان منطقه آزاد قشم هیات مدیره انجام شده جزیره قشم شهر قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی صبح چهارشنبه در دیدار با مسؤولان استان بوشهر با تشریح آخرین اقدامات در حوزه‌های تخصصی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از اراده جدی و تلاش حداکثری شرکت ملی نفت برای خدمت‌رسانی به محیط پیرامونی خبر داد و گفت: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۴۰۲ به تصویب رسیده و تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ابراز داشت: برای کاهش مشکلات و خدمت‌رسانی در کنار مسئولان و مردم هستیم و امیدواریم مدیران استانی پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ را در اولویت قرار بدهند.

غریبی به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تخصصی در شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: سال گذشته اساس کار در این شرکت بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی بود و با تخصیص منابع در سال جاری، طرح‌های مصوب را به پروژه‌های اجرایی تبدیل کرده تا بتواند نقش مهمی در افزایش تولیدِ کشور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تاکید بر توسعه متوازن و لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی، اظهار داشت: تخصیص اعتبار به امور عام‌المنفعه مسئولیتی است که از ابتدای دولت سیزدهم، وزارت نفت آن را در اولویت قرار داده است.

وی بهبود وضعیت بهداشت و درمان، اورژانس هوایی و دریایی و انجام پروژه‌های ورزشی، نوسازی مدارس، نوسازی منازل محرومان و اشتغال را از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ملی نفت در جزیره خارگ دانست.

غریبی همچنین به خدمات ارائه شده توسط عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال‌های گذشته برای مردم و ساکنان جزیره خارگ اشاره و تصریح کرد: فعال کردن ۲ شناور مسافربری برای تثبیت وضعیت تردد ساکنان این جزیره، جمع‌آوری روزانه ۱۵ تن زباله و تفکیک و تبدیل آن به کود کمپوست، مدیریت نخاله‌های ساختمانی، گشت‌های شبانه‌روزی برای حفاظت از اراضی، لایروبی قنات‌های قدیمی، برگزاری کلاس‌های فنی حرفه‌ای برای جوانان، اعزام اورژانسی بیماران، حمل مصالح و اثاثیه ساکنان بومی و اختصاص سهمیه پروازی برای بومیان از جمله خدمات صنعت نفت برای مردم جزیره خارگ است.

کد خبر 6080847

دیگر خبرها

  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • صدها نفر پس از فوران‌های آتشفشانی در اندونزی از منطقه تخلیه شدند
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران