Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیئت فوتبال تهران گفت: هیچ مهندسی در انتخابات هیئت فوتبال استان تهران وجود ندارد و برگزارکننده نیستم که بخواهم دخالتی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا, حبیب‌الله شیرازی درباره شروع به کار تیم‌های پایه استان تهران با وجود شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بی‌نظمی کرونایی از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ از جایی که شما بخواهید بدون برنامه شروع به فعالیت‌های ورزشی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیئت فوتبال استان تهران در اردیبهشت و خرداد ماه جلسات زیادی را برگزار کرد و گزارشات آن هم در سایت‌ها وجود دارد. خروجی جلسات این بود که ما مکاتبه‌ای را در 21 خرداد ماه دبیر فدراسیون فوتبال داشتیم و پروتکل پیشنهادی خودمان را برای آغاز فعالیت مدارس فوتبال و مسابقات استان ارائه کردیم.این پیشنهادات مورد توجه دبیرکل محترم فدراسیون قرار گرفت و در جوابیه آن‌ها اشاره شد که به‌هیچ‌وجه فعالیت مدارس فوتبال هنوز جایز نیست و آن‌ها منتظر هستند که از ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، پروتکل بهداشتی که نیاز است برای فعالیت مدارس فوتبال به ما ارسال شود.  مجوز مدارسی که بخواهند بدون اجازه فعالیت کنند، باطل خواهد شد. 

سرپرست هیئت فوتبال تهران در خصوص برگزار نشدن مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران, تصریح کرد: اساسنامه‌ای وجود دارد که مصوب فدراسیون فوتبال است و در سال 94 به همه هیئت‌ها ابلاغ شده و بر اساس آن شرح وظایف مشخص است. ما هم بر اساس این اساسنامه جلو رفته‌ایم. بند 9 آن می‌گوید اگر انتخابات به هر دلیلی عقب بیفتد, رئیس هیئت مسئولیت سرپرستی هیئت را تا زمان برگزاری انتخابات دارد. 2 بار برای این انتخابات تاریخ مشخص شده اما به دلایلی به تعویق افتاده است.

وی در واکنش به این موضوع که با تأخیر انتخابات شائبه مهندسی شدن  از سوی او به وجود می‌آید, تأکید کرد: مگر من برگزار کننده هستم؟ طالقانی, رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال به همراه ریاست یا سرپرست فدراسیون که الان آقای بهاروند است, مجمع را برگزار می‌کنند. هیچ دخالتی در این کار ندارم و مثل سایر نامزدها برنامه‌های خودم را اعلام می‌کنم. هیچ مهندسی وجود ندارد, مگر مدیران باشگاه‌های تهرانی را من منصوب کردم؟ در هیئت‌های شهرستان‌ها نیز تعدادی از رؤسا قبل از اینکه من رئیس شوم بوده‌اند! مجمع 54 عضو دارد.

شیرازی که با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم صحبت می‌کرد، در مورد فراخوان برگزاری انتخابات استان تهران، عنوان کرد: ما فراخوان ندادیم و فدراسیون به دلیل اینکه یک سال تمام شده و قرار است تاریخی مشخص و انتخابات برگزار شود این فراخوان را اعلام کرده است.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: مهندسی مدارس فوتبال هیئت فوتبال استان تهران هیئت فوتبال استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این نشست که رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت دو و میدانی استان همدان و چند قهرمان دوومیدانی همدان حضور داشتند، مهدی مبینی داوطلب ریاست فدراسیون دو و میدانی به تشریح عملکرد خود در مدت سرپرستی فدراسیون و برنامه‌های آینده خود در صورت انتخاب به ریاست این فدراسیون پرداخت.

در ابتدای نشست هم مسعود بنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این هیئت در دو سال گذشته پرداخت.

سپس حاضران در نشست هم به طرح سوالات فنی و تخصصی خود از داوطلب ریاست فدراسیون در زمینه برنامه ها، اهداف و نحوه مدیریت آینده فدراسیون پرداختند.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان