Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

2 بازیکن فوتبال کره جنوبی به دلیل رانندگی پس از مصرف مشروبات الکلی به شدت جریمه شدند.

به گزارش فارس به نقل از سایت یونهاپ کره جنوبی، سازمان لیگ این کشور،‌2 بازیکن لیگ دسته دوم را به دلیل رانندگی پس از نوشیدن مشروبات الکلی محروم کرد.

طبق گزارش این سایت، لی سانگ مین بازیکن تیم چانگنام آسان ۱۵ جلسه و پارک این هیک بازیکن تیم دائجو هانا هم ۱۰ جلسه از همراهی تیم خود محروم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو بازیکن باید مبلغ ۴ میلیون وون (واحد پول کره جنوبی) هم جریمه مالی پرداخت کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مشروبات الکلی کره جنوبی لیگ دسته دوم صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!

رفتارهای غیراخلاقی و هنجارشکنانه برخی اهالی فوتبال به جایی رسیده که باید خواستار برخورد قاطع و ریشه کن کننده ارکان قضایی فدراسیون بود.

سرویس ورزش مشرق- فوتبال کشورمان دچار یک وضعیت آشفته و نامتقارن فرهنگی شده که هر روز نیز ابعاد جدیدی از آن منتشر و رویت می شود. در این دوره لیگ نیز شاهد پدیده ای نامتعارف و هنجارشکن توسط برخی بازیکنان و مربیان هستیم که با حرکات و اقدامات فیزیکی خود، واکنش های غیراخلاقی را به هواداران یا رقبای خود دارند. اگرچه این ماجرا در گذشته و به صورت نادر و معدودی دیده می شد اما اکنون به روندی تبدیل شده که هر هفته به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است! از قزوینی ها یاد بگیرید! استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!

اگرچه ارکان قضایی فدراسیون به این ماجراها ورود کرده و محرومیت و جرایمی را آغاز کرده اند اما انتظار بر اقدامی قاطع تر و فوری تر است. در عمده مواردی که در فصل جاری دیده می شود، بایستی با جرایم سنگین تر و حتی محرومیت های سنگین تر، ریشه این ناهنجاری ها خشیکده شود تا شاهد تداوم آن نباشیم. البته، می بایست باشگاه ها نیز مورد تنبیه قرار گیرند که ابتدایی ترین موارد و آموزش های اخلاقی و رفتاری را مورد غفلت و فراموشی قرار داده اند. یکی از اصلی ترین متهمان این اتفاقات، باشگاه هایی هستند که همگی عنوان فرهنگی را یدک می کشند اما دریغ از یک اقدام درست و اصولی.

فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن بایستی بدانند که اغماض و کوتاهی در این موارد، آثار مخرب و ویرانگری را در پی خواهد داشت که آینده اخلاقی و سلامت این رشته را تهدید می کند. در نتیجه باید اقدامات قاطع و بازدارنده را در پیش بگیرند تا ریشه این وضعیت برای همیشه خشکانده شود.

دیگر خبرها

  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی ؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند | دستگیری ۶ نفر از عوامل توزیع
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو دستگیر شدند