Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@07:41:55 GMT

اخبار مشروح ورزشی ۱۴:۳۰ چمعه ۵ تیر ۹۹

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۱۳۸۹

‍‍‍‍‍‍

لیورپول نوزدهمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلیس شد مهمترین خبر این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، *در آخرین بازی هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس، دیشب، چلسی ۲ به ۱ ازسد میهمان رده دومی اش منچسترسیتی گذشت. با این نتیجه، منچستر سیتی ۶۳ امتیازی باقی ماند و قهرمانی این رقابت‌ها ۷ هفته مانده به پایان فصل، به لیورپول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




* مرور چند خبر:
اسلم دانک دیدنی ارسلان کاظمی فوروارد پر آوازه بسکتبال کشورمان که در مسابقه بهترین دانک دهه فدراسیون جهانی - فیبا - به رای مردم و علاقمندان این رشته گذاشته شده است در مرحله نیمه پایانی با برتری مقابل حریف برزیلی خود - رافائل مینه رو به دور پایانی راه یافت تا برای کسب عنوان برترین دانک ۱۰ سال اخیر بسکتبال جهان به مصاف کارلوس مورایس از آنگولا برود

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نظرسنجی برای انتخاب بهترین گل تاریخ تیم‌های آسیایی در جام جهانی را آغاز کرد که گل ایرج دانایی‌فرد به اسکاتلند در جام جهانی ۱۹۷۸ نیز در میان گزینه‌های نخستین نظرسنجی قرار دارد.

سردار آزمون، بازیکن تیم زنیت سن‌پترزبورگ به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی فدراسیون فوتبال روسیه در دیدار هفته گذشته برابر تیم زسکا مسکو ۲۰ هزار روبل جریمه شد.

تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۸ امروز، در دیدار برگشت فینال لیگ برتر، در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می‌روند. مس سونگون در دیدار رفت ۴ به ۳ از سد حریف گذشت.

وینس کارتر بازیکن کهنه کار لیگ بسکتبال NBA که ۲۲ فصل در این لیگ بازی کرده بود، رسما بازنشستگی خود را اعلام کرد. این بازیکن ۴۳ ساله و ۱۹۸ سانتی متری که از سال ۱۹۹۸ کار خود را با تیم تورنتو رپترز آغاز کرد و در این فصل با تیم آتلانتا هاوکس خداحافظی کرد جزو بازیکنان بزرگی است که موفق به کسب جام قهرمانی ان بی‌ای نشده است.


* مهمترین اتفاقات تاریخ المپیک
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*۵ قهرمان متفاوت از المپیک
باصدا


* نخستین طلای نامداران ورزش جهان در المپیک
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


* تعداد قابل توجهی از هندبالیست‌های کشورمان در اروپا بازی می‌کنند که از قضا تونستن عملکرد خوبی هم داشته باشند.


* مرد شماره یک تنیس جهان این روز‌ها با یک دردسر جدی مواجه شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مشروح ، خبر ورزشی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح خبر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی تیم شمس آذر قزوین گزینه‌های جدید باشگاه تراکتور برای جانشینی پاکو خمس هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی پاکو خمس از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

در حالی که از همان ابتدا از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران تبریزی برای حضور روی نیمکت تراکتور نام برده می‌شد، حالا امیدها برای عملی شدن این اتفاق جذاب کمرنگ شده است و مربیان دیگری نیز به جمع گزینه‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

در همین راستا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

تراکتور فعلاً تمرینات خود را زیر نظر محمد نصرتی پیگیری می‌کند و روز جمعه در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال