Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@01:32:40 GMT

تولید پتروشیمی کرمانشاه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۱۵۱۰

تولید پتروشیمی کرمانشاه ادامه دارد

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پی حادثه آتش‌سوزی یکی از ایستگاه‌های گاز این مجتمع از تداوم تولید در این شرکت خبر داد.
حسین صباغ درباره آخرین وضع شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه پس از حادثه آتش‌سوزی یکی از ایستگاه‌های گاز این مجتمع به خبرنگار شانا گفت: مشکلی در پتروشیمی کرمانشاه وجود ندارد و تولید ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ همت‌علی شکری عصر پنجشنبه (پنجم تیرماه) در گفت‌وگو با ایرنا درباره این حادثه اظهار کرد: شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در پتروشیمی اوره و آمونیاک هرسین واقع در حوالی پل چهر به پلیس گزارش شد.
وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش تیمی از ماموران انتظامی به سرعت در محل حادثه حضور یافته و مشخص شد که یکی از ایستگاه‌های گاز این پتروشیمی دچار حریق شده است.
سرهنگ شکری افزود: بر اثر این آتش‌سوزی نگهبان ایستگاه و یکی دیگر از کارگران از ناحیه صورت و دیگر اعضای بدن دچار سوختگی و به مراکز درمانی منتقل می‌شوند که متاسفانه فرد نگهبان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.
رئیس پلیس شهرستان هرسین گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌دهد این آتش‌سوزی به علت نشت گاز رخ داده که با حضور به موقع نیروهای امدادی پس از ساعتی مهار شده است.
وی گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و بررسی جزئیات بیشتر حادثه در دست بررسی قرار دارد.
شهرستان هرسین در 45 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد و یکی از مناطق صنعتی استان محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی کرمانشاه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی روز پنجشنبه گفت: ساعت ۱۳:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: در یک محوطه کارگاهی چند اتاق که محل استراحت کارگران بود در یکی از اتاق‌ها بدلیل نامشخص آتش سوزی روی داد که در این حادثه بدلیل شدت حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.   ملکی ادامه داد: یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که بدلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.   وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز