Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه متروی بهارستان- اصفهان با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع دولت به این پروژه در سال جاری موافقت کرد و از استاندار اصفهان خواست که این پروژه تا پایان سال اجرایی مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت عمران بهارستان در این ارتباط در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصویب کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به پروژه متروی بهارستان و تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از منابع شرکت عمران به این پروژه، تا پایان دولت دوازدهم شاهد بهره برداری و افتتاح پروژه متروی بهارستان - اصفهان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا احمدی تاکید کرد: حضور آقای نوبخت و بازدید ایشان از این پروژه و موافقت با کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به این پروژه یکی از مهمترین اتفاقات خوشایند در شهر بهارستان از زمان تأسیس این شهر تاکنون بوده است.

کد خبر 4958793

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه مترو ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه دهه کرامت پروژه متروی بهارستان ۲۰۰ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تصویب افزایش جریمه‌های رانندگی در پاستور

پس از پایان جلسه این هفته حیاط دولت چهارشنبه (۸ فروردین)، برخی وزرا و معاونان رئیس‌جمهور از جمله میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر نفت، وزیر فرهنگ، وزیر کشور، وزیر ارتباطات و سخنگوی دولت به جمع خبرنگاران آمدند و به پرسش های آنها پاسخ دادند.

دریافت 161 MB

تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی

دیگر خبرها

  • مأمور پلیس اصفهان دستبند ۱۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • ضرورت توجه به خوشنویسی در کتاب‌های آموزشی
  • تور مالیات؛ ملک ۶۵ هزار متر مربعی «امیرمنصور آریا» در تملک دولت قرار گرفت
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • ویدیو/ تصویب افزایش جریمه‌های رانندگی در پاستور
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد