Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اصفهان با بیان اینکه رفتارهای ضد حقوق بشری آمریکا معرف جهانیان است، گفت: امیدوار هستیم که مسئولان ما به آمریکا و به هم‌پیمانان آن دل نبندند و حرف‌های آنان را باور نکنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان با تشکر از جامعه پزشکی و خیران اصفهان اظهار داشت: از همه اطبا، پرستاران، مردم خیر کشور و هر شخص و ارگانی که در کم کردن ضربه بیماری به مردم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امیدوار هستیم برای کرونا راه چاره‌ای پیدا شود و نظارت بیشتری بر اقتصاد کشور صورت بگیرد، هرچند که بخشی از اتفاقات کشور را ما رقم می‌زنیم، فرد مومن نباید نظارتی بر او باشد چون مومن پلیس خود هست.

امام جمعه اصفهان با اشاره به مناسب‌های پیش رو گفت: دهه نخست تیرماه امسال مصادف شده با دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) که این دهه مربوط به این دو کریمه بزرگوار است.

وی ادامه داد: به علت شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از دیگر یاران امام خمینی (ره) که توسط منافقین دلگرم از بنی صدر به درجه رفیع شهادت نائل شدند این هفته به مناسبت این شهدا، هفته قوه قضائیه نام گرفته است.

انتقاد امام جمعه همدان از گرانی‌‌های سرسام‌آور این روزها / مسئولان قیمت‌ها را در بازار به تعادل برسانندامام‌جمعه ساری: جهش تولید از طریق فسادزدایی محقق می‌شودرئیس دادگستری استان ایلام به گرانفروشان و مسببان گرانی هشدار داد

آیت‌الله طباطبائی نژاد با اشاره به موضوع حقوق بشر خاطرنشان کرد: هفته پیش‌رو را هفته افشای حقوق بشر آمریکایی می‌دانیم چراکه مقام معظم رهبری نیز در این خصوص تاکید فرموده‌اند که به آن باید توجه شود چون طی سالیان گذشته حقوق بشر برای ما ایرانیان بسیار نقض شد.

وی عنوان کرد: صدام به تحریک آمریکا چندین سال با ایران جنگید و سلاح‌های زیادی را از آنان گرفت اما بعد از اینکه صدام به عنوان مهره سوخته کار خود را تمام کرد او را به قتل رساندند و این موضوع از جمله اقدامات خبیثانه‌ای است که آمریکا انجام داده و در این راستا حقوق بشر را نقض کرده است.

امام‌ جمعه اصفهان با اشاره به نقض حقوق بشر توسط آمریکا تصریح کرد: آمریکا با نقض حقوق بشر که معرف جهانیان است ادعا می‌کند که حقوق بشر را رعایت می‌کند، امیدوار هستیم که مسئولان ما نیز به آمریکا و به هم‌پیمانان آن دل نبندند و حرف‌های آنان را باور نکنند.

انتهای پیام/174/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه اصفهان امام جمعه حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید

امام جمعه شهرستان نور با بیان اینکه اکوسیستم منطقه جنگلی الیمالات به دلیل قطع درختان و انتقال شن و ماسه به زمین‌های جنگلی از بین رفته و قابل بازگشت نیست، خواستار حد اعلای برخورد با همه مسئولان، عوامل اصلی و پشت پرده این جنایت محیط زیستی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام رحمت الله حاجی‌زاده امام جمعه نور گفت: افرادی که به عنوان سرمایه‌گذار و مجری پروژه شروع به کار کردند برای تأمین پارکینگ آن ادعا دارند که با موافقت شفاهی مسئولان اداره منابع طبیعی و بدون اخذ مجوزهای کتبی لازم کار را شروع کردند.

وی افزود: در مسطح کردن زمین برای پارکینگ مجموعه، در محلی که دکل‌های بزرگ برق وجود داشت درخت‌های زیادی را قطع کردند.

امام جمعه نور بیان کرد: دو روایت وجود دارد؛ اول اینکه گفته شده قطع این درختان به دلیل اینکه در حریم دکل‌های برق بوده باید انجام می‌شده و از وظایف محیط زیست است که این درخت‌ها را قطع کند و در روایت دوم برخی می‌گویند که محیط زیست فقط وظیفه دارد سرشاخه‌های درختان را کوتاه کند تا فاصله آن تا سیم‌های فشار قوی حدود پانزده متر باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده گفت: به هر حال این بحث‌ها برای حدود یک ماه بود که در این مدت بسیاری از درختان قطع شدند و برخی نیز از ریشه در آمدند، این در حالی است که به صورت غیرمجاز از شن و ماسه کف رودخانه هم برای محوطه سازی استفاده و خاک نیز از وضعیت طبیعی خارج شده است و دو آب‌راه که در زمان سیل محل عبور آب بود، را مسدود کردند.

اکوسیستم منطقه نابود شد

امام جمعه نور افزود: اکوسیستم این منطقه به دلیل قطع درختان و انتقال شن و ماسه به زمین‌های جنگلی از بین رفته است.

وی تصریح کرد: با این پاکسازی آقای کریمی؛ دادستان استان وارد عمل شد و همزمان با بازدید مرجع قضایی، وقایع رسانه‌ای شد.

حاجی زاده افزود: گزارشی با مضمون انجام تخلف در منطقه مسکوت مانده و سعی کرده‌اند خبری به جایی درز داده نشود.

وی ادامه داد: خبرهای تأیید نشده حاکی از آن است که سرجنگلبان به جای تشویق توبیخ هم شده است که چرا به این مسأله ورود کرده است.

ورودی صدهزار تومانی ؟!

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به اخذ ورودی به مبلغ صد هزار تومان به ازای هر نفر بیان کرد: دبیر حفظ بیت‌المال مازندران از میزان مبالغ دریافتی اطلاع دارد و مبالغ دریافتی را قابل توجه توصیف می‌کند، درحالی که قبلاً هیچ مبلغی بابت ورودی دریافت نمی‌شد.

امام جمعه نور اضافه کرد: این افراد محکوم شدند و قرار است مواردی از تخریب را جبران کنند، اما همه خسارات وارده قابل جبران نیست، زیرا درخت‌های ریشه کن شده یا خاک مخلوط شده با شن و ماسه را نمی‌توان به حال اول باز گرداند.

صدور مجوزها از طریق قدرت‌های  پشت پرده

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده گفت: بی‌توجهی و ترک فعل‌ها باعث این تخریب  شده و این کاری نبوده است‌که یک فرد با یک‌ بیل و تبر انجام دهد و  وجود ادوات سنگین باید توجه مسئولان‌ را جلب می‌کرد.

وی افزود: مجموعه‌ای که با حجم زیاد تخلفاتی را انجام می‌دهد، به تنهایی وارد عمل نشده و قدرت‌های پشت پرده در صدور مجوزهای ضمنی مؤثر بوده‌اند، اما اکنون پا پس کشیده‌اند.

امام جمعه نور خواستار مقابله با قدرت‌های پشت پرده شد و گفت: کسانی که پشت پرده این ماجرا هستند در مشهد و شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند و دارای قدرت هستند.

گلایه داریم؛ با عوامل اصلی برخورد کنید

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده یادآور شد: با توبیخ یک مدیر استانی که او هم تحت فرمان فرد دیگری بوده مسأله به صورت ریشه‌ای حل نمی‌شود.

امام جمعه نور افزود: برکناری رئیس منابع طبیعی شهرستان مسأله را حل نمی‌کند و از احکام صادره مشمول عوامل پشت پرده نیست.

وی گفت: گلایه داریم که به جای تعویض یکی دو مدیر پایین دستی متخلف، اصل داستان تحت نظارت قرار نگرفت.

وی خواهان حد اعلای مقابله و برخورد با قدرت‌های پشت پرده و عوامل اصلی در مسئله الیمالات شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند