Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سابق سازمان تربیت بدنی گفت: سازمان هیچ‌گاه در کار فدراسیون فوتبال دخالت نمی‌کرد و تنها یک بار مایلی‌کهن را برای هدایت تیم ملی پیشنهاد داد که انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید فائقی در خصوص این که در زمان وی در سازمان تربیت‌بدنی، چگونه برای ورزش کشور تصمیم‌گیری می‌شد، اظهار داشت:

در زمان ما سازمان تربیت بدنی همه امور را به خود باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها واگذار کرده بود و در واقع قدرت در ورزش کشور تقسیم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان تربیت بدنی اختیارات را توزیع کرده و قدرت تقسیم شده بود.

وی در ادامه در خصوص مقایسه ورزش کشور در زمانی که سازمان تربیت بدنی متولی ورزش بود با اکنون که وزارت ورزش امور را در دست دارد، تصریح کرد:

مصطفی هاشمی‌طبا که رییس سازمان تربیت بدنی بود به مدیران ورزشی اعتماد داشت و هیچ‌گاه هم نمی‌گذاشت حتی برای یک روز، پستی در ورزش کشور خالی بماند.

معاون سابق سازمان تربیت بدنی پیرامون دخالت‌های این سازمان در کار فدراسیون‌های ورزشی، افزود:

در آن زمان حتی انتخاب و برکناری رییس فدراسیون هم با مجمع فدراسیون‌ها بود. سازمان تربیت بدنی در کار فدراسیون فوتبال هم دخالت نمی‌کرد و تنها یک بار محمد مایلی‌کهن را برای هدایت تیم ملی پیشنهاد داد که پذیرفته شد.

وی در پایان در مورد اینکه در آن زمان فوتبال ایران چه معضلاتی داشت، خاطرنشان کرد:

در آن زمان مشکلات فوتبال کشور کمتر بود؛ هرچند معضلاتی هم بود. در آن مقطع اگر داریوش مصطفوی از فدراسیون فوتبال استعفا نمی‌کرد خطر تعلیق فوتبال ایران وجود داشت، اما او فداکاری کرد و استعفا داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید فائقی محمد مایلی کهن سازمان تربیت بدنی فوتبال ایران ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، شروین اسبقیان بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در خصوص وضعیت مالکیت دو باشگاه مطرح پایتخت اظهار کرد: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند در اختیار سازمان خصوصی سازی است. اما روز واگذاری سوم اردیبهشت ماه است.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه هواداران دو باشگاه این بود که واگذاری صورت بگیرد و حتی در دولت های قبل هم این اتفاق رخ نداد ولی در دوره ای که هاشمی بسیار جدی پیگیر شد و با حمایت رئیس جمهور که به این موضوع ورود کردند، در روز سوم اردیبهشت مساله حل می شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه گفته می شود پرسپولیس به چند بانک واگذار می شود و استقلال یک هولدینگ گفت: این صحبت ها در فضای مجازی وجود دارد اما روز واگذاری مشخص می شود کدام باشگاه به کدام مجموعه واگذار خواهد شد.

اسبقیان در خصوص تکمیل ورزشگاه آزادی و اینکه ظاهرا این استادیوم هنوز مشکلاتی دارد گفت: چیزی که برای صدور مجور حرفه ای لازم است توسط وزیر ورزش دنبال شده است. این مساله مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص اینکه در صورت واگذاری دو باشگاه، وزارت ورزش حق ورود به هیات مدیره را دارد گفت: اجازه بدهید ابتدا واگذاری صورت بگیرد. همانطور که وزیر گفته وزارت ورزش به دنبال باشگاهداری نیست. حتی همین امروز من در رای گیری شرکت نکردم چون دوست داشتم ورزشکاران خودشان انتخابات را برگزار کنند. ما فقط ناظر هستیم و این تاکید وزیر ورزش است.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه یکی از معاونان وزیر اقتصاد مدعی شده در این زمینه به زودی به سراغ فدراسیون فوتبال خواهیم رفت گفت:هم وزیر اقتصاد و هم هیات دولت همه به دنبال کمک به ورزش هستند. تا امروز فقط کمک وزیر اقتصاد را دیدم. در رای دولت آقای رئیسی عنایت ویژه ای به ورزش دارند. حضور شخص آقای رئیس جمهور در وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ صورت گرفت. مصوبه های خوبی هم داشتیم، از تعیین تکلیف پروژه های زیر 70 در صد گرفته تا 4328 پروژه ورزشی که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم