Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:08:57 GMT

قطعنامه ها خللی در مسیر حرکت ایران ایجاد نمی کند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۱۹۴۴

قطعنامه ها خللی در مسیر حرکت ایران ایجاد نمی کند

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: شرایط ایران به گونه ای نیست که این قطعنامه ها مسیر حرکت ما را عوض کند ما تحریم ها را می شکنیم و آمریکا هم همچون گذشته هیچ غلطی نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، در خطبه های نماز جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن سالروز آزادسازی مهران در عملیات کربلای ۱، اظهار کرد: آزادسازی مهران قهرمان یکی از رویدادهای مهم دفاع مقدس به شمار می رود چراکه در شرایطی که دشمن برنامه های جدیدی را در پیش گرفته بود آزادسازی مهران استراتژی دشمن را تغییر و آنان را در لاک دفاعی فرو برد لذا بر همه رزمندگان عملیات کربلای یک درود می فرستیم مخصوصا سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که از فرماندهان عملیات کربلای یک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه یکی از مهمترین رویدادها سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکای جنایتکار بود که در این حادثه ۲۹۰ نفر از مسافران مظلومانه به شهادت رسیدند، تصریح کرد: آنهایی که داعیه حقوق بشر را دارند از طرفی هواپیمای مسافربری را در آب های دریای خودمان ساقط کردند اما حتی حاضر به عذرخواهی نشدند و این دشمنی و خباثتی که با ما دارند برای ما آشنا است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: البته این خباثت ها در برجام هم برای همه مشخص است، قرار شد همه تحریم ها در برجام برداشته شود و طی آن ایران به همه فناوری ها و تجارت ها دسترسی پیدا کند اما با روی کار آمدن ترامپ توافق از خود بیخود و از آن خارج شدند، ای کاش مسئولان تصمیم ساز حرف رهبری را گوش می دادند و برجام را پاره می کردند و آتش می زدند.
کریمی تبار گفت :علاوه بر این دو سال اروپایی ها هم از ما زمان گرفتند و دنبال خواسته های خود بودند تا زمان را بگیرند، محدود کردن توان موشکی جمهوری از لحاظ کمی و کیفی مطابق با خواسته های از دیگر موارد است. نکته بعدی بازرسی از مقرهای نظامی بود بطوریکه حتی به انبارهای موشکی ما دسترسی داشته باشند و حتی ایران از جبهه مقاومت حمایتی نداشته باشد.
وی تصریح کرد:  وقتی آمریکا از برجام خارج شد برخی ساده اندیش ها در این فکر بودند از طریق فرانسه و اروپا مسیر را ادامه دهند اما علیرغم تذکرات رهبر معظم انقلاب گوش شنوایی وجود نداشت و برخی ها می گفتند آمریکا قایل اعتماد است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در حقیقت قطعنامه شورای حکام، بازگشت به خط اول بود و کسانی که دل در گرو اروپا زده بودند نتیجه آن را هم دیدند اما جای بسی تعجب است که برای اسرائیل هیچ نظارتی نیست اما برای ایران که فراتر از پروتکل الحاقی عمل کرد باز فشار می آورند ک خواهان بازدید و فشار بیشتر هستند.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: ما تابع اهل بیت هستیم و کسانی که تصمیم گیری می کنند باید گوش به فرمان رهبری باشند تا آخر عاقبت به نقطه آغازین ختم نشود. لذا همانطور که رهبری فرمودند باید به توان داخلی و مردمی تکیه کرد. شرایط ایران به گونه ای نیست که این قطعنامه ها مسیر حرکت ما را عوض کند ما تحریم ها را می شکنیم و آمریکا هم همچون گذشته هیچ غلطی نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران

سرهنگ مجید رنجبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک می‌باشد. 

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – قبل از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق می‌باشد. 

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی بیان کرد: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم