Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: تکمیل پروژه های آبرسانی ۲ و ۳ غیزانیه، ماحصل بازدید نمایندگان از مشکلات کمبود آب خوزستان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، «مجتبی یوسفی» در خصوص بازدید برخی از نمایندگان مجلس از مشکلات کمبود آب در استان خوزستان گفت: برای اولین بار نمایندگانی از استان های دیگر، از مرکز ، شمال، شرق و غرب ایران، از هیات رییسه مجلس  برای مشکلات یک استان پایه کار شده و از نزدیک وضعیت مردم استان خوزستان را لمس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه وکارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از نمایندگانی که برای بازدید مشکلات مردم خوزستان به این استان سفر کردند، باور نمی کردند که این استان با وجود داشتن 5 رود پرآب در کشور ، سد های بزرگ ، دارنده نفت و گاز فراوان ، بنادر مهم و برق رسان اصلی به تمام کشور، دچار چنین مشکلاتی باشد و از کمبود آب  و مشکلات فاضلاب رنج ببرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: برای اینکه از شعار دادن دوری کنیم طی بازدید های صورت گرفته ، در نخستین جلسه علنی مجلس یازدهم گزارش بازدید از خوزستان تحویل هیات رییسه مجلس شد تا مشکلات مردم خوزستان به گوش ایرانیان برسد که طی آن مهندس نیکزاد نایب رییس مجلس در جلسه ای با معاون وزیر نیرو قرار شد که فاز 2 و 3 غیزانیه در اول شهریور سال جاری آماده بهره برداری باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس خاطرنشان کرد: پیگیری هایی هم از جانب بنیاد مستضعفان از طریق مهندس فتاح صورت گرفت که با توجه به روحیه خدمت گزاری ایشان، امید می رود که مشکل آب خوزستان حل شده و تامین آب شرب مردم خوزستان در نزدیک زمان ممکن میسر شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح آبرسانی آب آبرسانی کمبود آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه