Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی ترکیه اعلام کرد که ۱۶ جولای پروازهای خود به تهران را از سر خواهد گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شرکت هواپیمایی ترکیه اعلام کرد که اواسط مرداد ماه (16 جولای) پروازهای خود به تهران را از سر خواهد گرفت. 

طبق گزارش منتشر شده از سوی ترکیش ایرلاین، پروازهای این شرکت به نیویورک، الجزایر، خارطوم، قاهره و تونس در اول جولای، گوانجوی چین در 11 جولای و 16 جولای به تهران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه پروازی به تهران نیز هفته‌ای 7 پرواز را در بر خواهد گرفت.

چاووش اوغلو: پروازها با ایران از ماه آگوست آغاز می‌شود/ظریف: در پایان ماه جاری انتقال گاز به ترکیه از سر گرفته می‌شود

همینطور از ماه جولای به بعد پروازهای بغداد، اربیل، ریاض، جده، بانکوک، جاکارتا، دهلی، کوالالامپور، مانیلا، بمبئی، سنگاپور، توکیو، مونترال و هیوستون نیز از سر گرفته خواهد شد.

پیش از این مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در نشست خبری خود با محمد جواد ظریف از برنامه ریزی برای از سر گیری پروازها در ماه جولای خبر داده بود.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,95,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان از تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: در این طرح پروازهای باری برای صادرات و واردات کشور منظور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد قصابی اعلام کرد: برقراری پروازهای باری در فرودگاه پارس آباد نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و بخش خصوصی است و برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی و سایر می تواند خدمات پروازی ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس آباد مغان مجهز به سیستم کمک ناوبری و روشنایی باند است و توانایی پذیرش پروازهای متعدد را دارد، افزود: امکان دایر شدن پروازهای بین المللی از این فرودگاه هست، اما نیازمند مصوبه دولت و همکاری شرکت های هواپیمایی کشور می باشد.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل عنوان کرد: دو پرواز ایران ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر در فرودگاه پارس آباد برقرار است.

قصابی همچنین گفت: پرواز شماره ۳۴۳۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح در مسیر تهران به پارس آباد به علت مه آلود بودن فرودگاه پارس آباد نتوانست فرود بیاد و به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت، اما با مساعد شدن شرایط جوی پرواز فوق در فرودگاه پارس آباد بر زمین نشست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • تعلیق فوری پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه