Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشمر با اعلام این‌خبر افزود: در جلسه ستاد مبارزه با ویروس‌کرونا شهرستان در تاریخ 4 تیرماه 99 تصمیم گرفته شد تالارها و رستوران های کاشمر با شرایط خاص و اخذ تعهد از مدیران‌شان به طور موقت بازگشایی شود.

وی یکی از شرایط بازگشایی این اماکن را استفاده از ظرفیت 50 درصد تالار و رستوران دانست و ادامه داد: ارائه تعهد رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی مجتمع قبل و بعد از مراسمات، استفاده پرسنل از ماسک و دستکش بهداشتی از دیگر شروط آغاز به کار تالار ها و رستوران ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر با اعلام خبر بازگشایی استخر های شهرستان گفت: استخرهای سرپوشیده در مناطقی که وضعیت ابتلای آنها به کرونا زرد است به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: استخرهای سرپوشیده با رعایت فاصله مجاز مطابق با دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت و درمان و با ۵۰ درصد ظرفیت باید فعالیت کنند.

وی با بیان این که انجام ماساژ و استفاده از جکوزی و سونای مرطوب ممنوع است، ادامه داد: میزان کلر آزاد باقیمانده در استخرها باید تا حداکثر میزان قابل تحمل یعنی ۳ PPM و PH هم بین ۷.۲ تا ۷.۶ باشد و همچنین قبل از شروع فعالیت باید از مرکز بهداشت شهرستان و دفاتر خدمات سلامت استعلام لازم به عمل آید.

گفتنی است بازگشایی این اماکن با توجه به وضعیت زرد کاشمر در موضوع شیوع کرونا با بازرسی مستمر و دقیق توسط تیمی از کارشناسان ادارات مربوط در شهرستان انجام خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان رستوران ها ماسک ویروس مواد پروتئینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر